emmamama 2009.07.27. 23:35

Csicsa

Namost a mai délutánom és éjszakám azzal telt, hogy kidekoráltam a blogot...  És sablont is váltottam. Mert az elõzõt elszúrtam, és nem tudtam, hogy kell visszacsinálni. Mondhatom, elég ámátõr lett az új variáció, mert itt mindenféle kódok leledzenek, ahová be kellett illesztgetni a bigyókat (a saját kódokat a képekhez, a nevekhez, a számlálóhoz, az anyámkínnyához), de úúúgy, hogy lehetõleg ne nyomja szét az oldalt. Huhh, hát vért izzadtam, de mosmá abbahagyom, mert a reggel itt talál az asztal alatt...

Érdemi bejegyzést majd holnap. Talán. Pá. 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr245974127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása