emmamama 2013.07.31. 08:59

Foresztgamp

Ebben a melegben nehezen megy, de azért próbálom orvosolni a függõségemet és futok, amikor tudok. Van egy futószoknyám is, "lidlibõl" hozták nekem, még fel se avattam... Amúgymeg rájöttem, hogy jópárszor elszámoltam a km/idõmet (rosszul rajzolgattam be a futótérképen, vagy mittomén), így egy frászt futottam én 6 perc/km alatt, nemhogy egyszer, de egyszer sem, és még a 6.30 körüli idõkkel is bajban vagyok, már ami az állóképességet illeti. Hatos ezresek voltak azért, de rövid távon. Ha így folytatom, a szeptemberi harmadmaratonon úgy kell majd a szervezõknek összeszedni engem, mert mindenki célban lesz, csak én bolyongok majd valahol a legvégén...

De.

Észrevették rajtam a változást. Sõt, én is látom. De van még bõõõven min alakítani, nameghát nem leszek már fiatalabb, úgyhogy csodát nem várok, de jó karban levõ negyvenes még lehetek.

Tegnapelõtt családilag mentünk a kedvenc futóhelyemre, és amíg én leszenvedtem (mert nagyon meleg volt) a 6.56 km-t, addig:

  

 

Egyetlen autó ment arra.

Közben F. szurkolt: "Fuss, fuss, mert nem lesz meg az idõd!" (Amúgy jó, hogy készítette ezt a képet, mert most már látom, milyen rettenetesen befelé dõl a bokám futás közben, holott meggyõzõdésem volt, hogy külsõ talpélen futok. De így legalább azt is tudom, miért fáj a bokám és a térdem néha...

És ma mindenképpen futnom kell - igaz, krumpliszedés a kora esti program -, mert pont 7 km hiányzik ahhoz, hogy meglegyen a havi 120 km-em. Még sosem volt ennyi, hát csak nem hagyom...   Max. majd kergetem sötétedéskor a békákat. Blöá.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr965973205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2013.07.31. 09:19:54

Hős vagy!!!!-és ezt komolyan mondom!- nekem a futás sosem ment :(

emmamam 2013.07.31. 09:22:50

ohh, azért nem... Amúgy novemberig nekem sem. Mindig is utáltam. :) Mostmeg...

G_Norton 2013.07.31. 15:38:16

Elismerésem.:) Én csak a harmadik hetem közepén vagyok, pont tegnap sikerült átlépni a 30 perces határt, kb 3 és fél km, már ennek is nagyon tudok örülni.:)

pontycomb 2013.08.01. 06:54:43

Havi 120Km..? Na hallod Emma, le a kalapval! Ha belegondolok, a fénykoromban 6 évig futottam,,, jó volt ám! :) Mostanság a sietés is nehezemre esik, a hülye autó ha nem lenne, elvesznék.. %redface% ;)

emmamam 2013.08.01. 07:49:12

B... :) Nort, csak hajrá! Nagyon jó ez, én 1 km-ekkel kezdtem, az elsőt nem is tudtam végigfutni... %mrgreen% Csak fokozatosan, szépen, ne vegye kedved semmi, csak magadhoz mérd magad, és hamarosan eljutsz arra a pontra, hogy futásfüggő leszel (mint én). És meglátod, a szervezetedre is milyen jó hatással van! Amúgy meglett este a 120, sőt, 121,3 :P, küldetés teljesítve. :D (Csaknem 2 órás krumpliszedés után %mrgreen%)

vilmácska 2013.08.01. 13:58:23

Ó, minden valószínűség szerint engem a kétszázadik méter környékén kellene elföldelni, mert ott helyben belepusztulnék a futásba. %mrgreen% Inkább bicikli... ;) :D

G_Norton 2013.08.01. 15:33:55

Jaja, nem is túlzom el.:) Jó zenére csinálom a magam tempójában, így a legjobb. A lábamra igen jó hatással van már most is.:D
süti beállítások módosítása