emmamama 2012.02.15. 14:49

Nem lesz orvos

Hannából, az már biztos.

Ma reggel kihúztamaz egyik tejfogát, mert fogmosásnál vérzett. Utána drága lányom vizet kért, majd közölte, hogy nem hall és nem lát... Remegett, és fehér volt, mint a fal. Lefektettem gyorsan, és elmeséltem neki a családi anekdotagyûjtemény összes darabját, melyek arról szóltak, hogy én mennyire nem bírom a vért... (Ez azért érdekes, mert egészségügyi középiskolába jártam. Ki is kellett vezetni engem valamennyi mûtétrõl... )

Szerencsére a suliba is odaértünk, épphogy, a második becsengetés elõtt. 

Az iskola egyébként változatlanul megy is, és tetszik is Hannának; a múlt héten megtartották a tanító nénik a második szülõi értekezletet, ahol megdicsérték az elsõsöket; elmondták, hogy a 21 gyerekbõl 4 kiváló tanuló lett félévkor (azegyikazénlányom ) - fontos, hogy szinten tartsuk õket, mert a dolog a második félévvel nehezedni fog, a különbségek most kezdtek növekedni, ahogy haladnak az olvasás tanulásával. (Írni még nem tudnak )

Hanna nagyon szeret olvasni, szinte egész nap azt teszi, aminek nagyon örülök, mert nincs annál nagyobb kincs, mint a könyvek szeretete szerintem. Ezt tõlem örökölte, én meg apukámtól, õ meg az õ anyukájától.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr365973317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Tommy 2012.02.15. 14:35:20

:D lesz író..:D vagy olvasó..;)

Főni 2012.02.15. 15:31:13

Nem baj az, akkor építészmérnök lesz! :)

emmamam 2012.02.15. 15:52:12

na, az biztos nem, Főni, itt az öcsémen kívül - aki mérnök :) - senkinek sincs matekagya - sajnos. :) majd valami lila bölcsész lesz, mint az annya. %mrgreen%

Főni 2012.02.15. 16:00:58

%lol% az is jó... Bár sosem tudhatod, apám "bunkó" kamionsofőr, anyám sem éppen zseni excsecsemősnővér, később vasutas, én viszont full reál, a 2 kedvenc órám a matek és fizika volt... %smile% Még lehet fizikusprof is!!!

Vianya 2012.02.15. 21:25:38

Alig merem elmesélni... Nyilvánosan még nem is tettem szerintem... Amikor kihúztam anno az első rágófogam (mert már mozgott és zavart) annyira megijedtem, hogy gyorsan visszadugtam... Szóval átérzem Hanna rémületét... De van remény... Gabóca óta már sosem vagyok rosszul... Semmitől... A sulis híreknek viszont nagyon örülök, büszke lehetsz rá nagyon! Ez a kép pedig elképesztően gyönyörűűű!

emmamam 2012.02.16. 08:27:04

Főni... :D Évi... :D :( :( Büszke vagyok rá, igen. :)
süti beállítások módosítása