A kölkek memóriája döbbenetes. Vagy az enyém csapnivaló. Vagy is-is. Unokatesóméktól a gyerekek memóriajátékot kaptak karácsonyra, már jó néhány partit lejátszottunk, és mindig én lettem az utolsó (apjuk nem játszott... ). Ármin még Hannánál is ügyesebb, hihetetlen módon emlékszik rá, milyen alakokat pakoltunk a színes korongok alá - pedig látszólag nem is figyel. Tegnap 14:8 arányban kaptam ki tõle... Pedig bizisten, nem hagyom magam.

Úgyhogy egyik szemem nevet, a másik sír (de csak egy kicsit).

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr295973324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szederke 2012.01.04. 12:53:12

nekem sem mennek az ilyen játékok...talán azért,mert annyi mindent kell fejben tartanunk,a gyerekek meg ugye...;)

m_eszty 2012.01.04. 13:28:53

Én sokszor mire kiérek a konyhába elfelejtem miért is indultam:). Öregszem(szünk).:)))

the SHE 2012.01.04. 19:01:19

Pont újévkor játszottam memóriásat egyik ismerősöm kislányával. Öt éves leányzó, és brutálisan megvert - többször is... :D

Thalia 2012.01.05. 06:04:25

áááá, a gyerekek ebben verhetetlenek, engem is az összes keresztgyerekem péppé vert ezekben...

Mata Hari 2012.01.05. 14:38:18

Naja.. :) nálunk a János vitéz című "nyelvtörőt" vágta be kölök pitty-putty, néhány sora egyszerűen kimondhatatlan.. ;) Okosan ezek a srácok, vagy mi vagyunk lemaradva..? :D
süti beállítások módosítása