emmamama 2011.08.09. 08:50

Kiskunmajsa

Vasárnap fogtuk magunkat, meg a kölkeket és elindultunk Kiskunmajsára, merthogy Ármin az idén még nem volt strandon. Meg egyébként is, jó kis családi programnak ígérkezett. Jól viselték az utat (leszámítva, hogy Álmos Pakstól Dunaföldvárig üvöltött, de a "muszáj megszoknia" címén nem álltunk meg; abba is hagyta és bealudt szegény)... Megérkezvén a lángossütõs néni letámadott minket , elkérte Álmost dajkálni... . Odaadtuk neki, hadd örüljön. Álmosnak sem volt ellenére a dolog. Aztán a babakocsijában elaludt, és tette ezt egész nap, kétszer kelt fel enni, és aludt tovább. Ilyen még sosem volt, és várhatóan nem is lesz. Gondoltuk, hogy meglesz a böjtje ennek hazafelé - de hazafelé is aludt végig. Akkor úgy gondoltuk, majd éjjel kukorékol. De nem, éjjel is aludt, sõt, az esti szokásos cirkusz is elmaradt. (A "visszavágó" tegnap jött el, ugyanis egész nap ölbebabát játszott, de volt, hogy a cipelés sem volt jó neki.)

A gyerekek, fõleg Hanna, nagyon élvezték a pancsolást, csúszdázott sokat, Árminnak délután volt két hisztis idõszaka, amikor haza akart menni, olyan szinten elvette a türelmemet, hogy kishíján elindultam vele haza gyalog, és átkoztam a percet, amikor kitaláltuk, hogy nekünk kirándulni kell menni... De aztán megbékélt. (Ha még Álmos is bõgött volna alvás helyett, biztos idegroncsként távoztam volna a helyszínrõl.) Gondot jelentett az is, hogy Hanna a nagymedencébe szeretett volna menni az apjával, Ármin viszont félt attól a víztõl, én Álmost nem hagyhattam egyedül, apjuk pedig nem tudott kettészakadni, úgyhogy volt bõgés rendesen. De majd összecsiszolódunk, megszokjuk/megszokják, hogy hárman vannak, és adott esetben egy szülõn kell osztozniuk.

Mindent összevetve (és így utólag mérlegelve ) jól éreztük magunkat, lángost is ettünk, meg fánkot és fagyit; elmegyünk a jövõ hét végén is, ha az idõjárás engedi.

Képek...

Úszógumival - a térdig érõ vízben...

Álmos így aludta végig a napot. Mikor ébren volt, eltoltam sétálni - többször meg kellett állni, mert meg akarták nézni, volt, aki megkérdezte, megfoghatja-e a lábát... (érdekesek a népek); akkor nézelõdött, tetszett neki, ahogy fújja a szél a faleveleket. (Láttam közben egy pólóárust, tök jó pólókkal. Hazafelé mondtam apjának, hogy szívesen vettem volna olyan pólót, amelyen a felirat "Értem én, de leszarom" volt; közölte, hogy egy olyant õ is kinézett magának, nadehát csaknem... Szépen festettünk volna a fenti véleménnyel a hátunkon, miközben a három gyerekünket pesztráljuk...

Csúszni készül.

Apjuk húzta õket körbe-körbe, kifulladásig, a medencében. Nagyon élvezték.

Beszélgettek.

Hazafelé.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr285973413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy Kisanyuka 2011.08.09. 08:55:38

Látszik az arcukon, mennyire jól érezték magukat. :) Remélem lesznek még ilyen szép hétvégéitek, és csak ijesztgetés, hogy vége van a nyárnak.

emmamam 2011.08.09. 09:29:33

reméljük. bár ide hûvösebb idõben is lehet menni; az a tervünk viszont, hogy a Balatonra megyünk, nyár híján elmarad... %confused%

abidasha 2011.08.09. 09:31:17

óó, Én évek óta nem voltam ott :( mindig majd jövõre..

Egy Kisanyuka 2011.08.09. 09:31:51

Na igen, Kicsilány is csak az utolsó három napjában kapott a Balatonból. ... Ez egy ilyen nyár. :/ Sajnos. Amúgy nem tudtam, hogy ez hideg idõben is látogatható. :D Erre még nem jártam.

emmamam 2011.08.09. 09:34:56

Van fedett része, és melegvízûek a medencék többnyire. Abidasha, ne hagyd ki, irtó jó a csúszdaparkja, bár én azt csaki nézni bírom, használni nem merem... %mrgreen%

madárka. 2011.08.09. 11:14:56

Nahát. x3 Remélem nem égtetek meg - bár a nyár (hiába a nagy érdeklõdés) közel elmaradt idén.

Thalia 2011.08.09. 11:19:16

nahát, micsoda jó kis nap! Álmost tuti elnyomta az autókázás meg a jó kis levegõ...:) Hjjjah, ha ott lettem volna veletek, Hannával ki sem jöttünk volna a nagyvízbõl...:D

kékáfonya 2011.08.09. 17:49:04

Itt még én se voltam, idén pár meleg napon a szomszéd város strandját látogattuk. Akkor még jó volt rám a fürdõruha... :D

P.Kriszti 2011.08.09. 21:14:20

Jó kis program(:

2011.08.09. 22:12:01

Áfi, vegyél bikinit! :D Kriszti, menjetek el ti is, Zéti tuti élvezni fogja. :D (E. voltam)

lancelotbeka 2011.08.10. 11:34:26

Akkor ez azért jól sikerült kirándulás volt és szép idõt is fogtatok ki.A pólókat meg tessék megvenni!

emmamam 2011.08.10. 11:36:21

Igenis! :D
süti beállítások módosítása