emmamama 2011.05.06. 12:56

Ez volt a hét...

Néhány kép...

Szombaton egész délután a kertben voltak. A kedvenc játékuk az volt, hogy az apjuk készítette kiskocsiban megágyaztak Árminnak, bepakoltak takarót-párnát-játékot, és Hanna húzogatta körben az udvaron az öccsét.

Vasárnap zuhogott az esõ, de nem érdekelte õket: gumicsizmában, esernyõvel mászkáltak az udvaron és csigát gyûjtöttek.

Elromlott a mosogatógépünk, ezért apjuk szétbontotta a konyhaszekrényt és bevitte a gépet a szervízbe. De nem aggódok a többletmeló miatt, mert van segítségem:

Ma délután anyáknapi mûsorra megyünk, amit Ármin várhatóan valamelyik mama ölében néz majd végig ahelyett, hogy kiállna a többiekkel. (Hanna elárulta, hogy Ármin az oviban mondja a verseket meg énekeket egyébként...) Már elõre szólok a mamáknak, hogy eszükbe ne jusson piszkálni azzal, hogy menjen ki szerepelni, mert úgysem fog, az efféle kényszert pedig én is utáltam világ életemben...

Továbbá ezen a héten újra megkezdõdött apjuk sztahanovista mûszakja, úgyhogy esténként csak futólag látjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr565973474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pcx 2011.05.06. 13:34:09

:) Ha ilyen jó kis kocsit csinált, ... a mosogató gép sem lenne kunszt neki. ;) ----- jók a fotók :) A lyányodból még szuper csaj lesz, "akárki meglátja".

emmamam 2011.05.06. 13:38:08

Próbálkozott a mosogatógéppel is, pcx. Úgy tûnt, hogy jó is lesz, de aztán mégsem. Ehhez szerelõ kell (õ pedig nem az). Köszi. :)

pcx 2011.05.06. 13:48:10

Értem, ... távolról nem tudok segíteni. Pedig szívesen. Nem tom mi lehetett a gond vele. Én már csak ilyen mûszakis agyu maradok, de sosem szerettem, ha mások javítanak helyettem :) ---------------- Ez a csiga gyûjtés miért? Csiga leveshez? Vagy csak érdeklõdtek? :) ---állítólag májkrémbe is tesznek :) pfujj?

emmamam 2011.05.06. 13:53:09

Gyerekek, azért.Van aki békát gyûjt, van, aki csigát... csak úgy. Elõre vitték a sóderhez és ott elengedték õket. Majd a szakszervíz megmondja, mi a gáz a géppel, de azért köszi! :D

pcx 2011.05.06. 14:07:57

Azért nem baj, ha már jól bevált szerízes családi szakember csinálja. Régi, szerelõ, akiben megbízunk. A mai pénzközpontú világban ezt értékelni érdemes. A "szakszervizek"...hát nem húzom le annyira õket, csak amennyit megérdemelnek, na meg kivívtak maguknak. :) Dolgoztam ilyen helyen. Tudom miket írnak rá egy "munkalapra". Ez kötelezõ elvük. :( ----------------------------------- Mi is gyûjtöttünk csigát (5.es voltam) 2 Ft/kiló. Meg gesztenyét is :)

emmamam 2011.05.06. 14:11:30

leinformált szakemberhez vitte. :)

pcx 2011.05.06. 14:13:05

;) akkor Ti is óvatosabbak vagytok már, okééé:D

kata... 2011.05.06. 17:57:31

nagyon helyes kiskocsijuk van:),Árminnak pedig csuda jó dolga:D Gyerekem mikor kicsi volt,összegyûjtött sok-sok csigát,bevitte anyuékhoz,õk nem vették észre,csak akkor,mikor szanaszét másztak:D

Thalia 2011.05.06. 18:54:42

gyerekként én is úgy szerettem csigát gyûjteni! na, hogy sikerült a mûsor?

Mata Hari 2011.05.07. 07:25:11

De jó kis képek! Kiskocsi nagyon jópofa! Csigagyûjtés.. :) (hú, egyszer lányom egy homokozóvödörnyi apró békát hozott be nekem, azt hittem agyérgörcsöt kapok mikor megláttam) :D F-nek meg kitartás.. apjuk sem lesz itthon, ügyeletes a hétvégén.. :(

emmamam 2011.05.07. 08:52:35

MH, akkor üdv a szalmák között... :( A békáktól meghaltam volna. Azokat is megfogják egyébként, engem szoktak velük ijesztgetni, de most le vannak tiltva errõl (mármint az ijesztgetésrõl) %mrgreen% Kata, bevitték a házba? Vááá.... %lol% Thália, meglepõen jól, a köv. bejegyzés majd arról szól, ha ráérek megcsinálni. :)

Mata Hari 2011.05.07. 09:09:14

..még mindig jobb, mintha egy oroszlánt hoznának! :D:D

euphoria. 2011.05.07. 09:30:43

én is kiskocsival húztam az unokatesómat, csak én a lakásban, mandarint evett, és elaludt a végén annyira édes volt :) de majd nemsokára már ketten húzzák majd a kis babócát, és az ééntestvéérem nem az enyéém :P

emmamam 2011.05.08. 08:15:00

Eup, már most veszekednek rajta (hogy kinek lesz a barátja, stb...) MH, hát, sokkal jobb. :D

fönícia 2011.05.10. 14:15:57

Jajj, úgy bírom ezeket a kis törpéket! :D Annyira édesek... Már várom hogy a legkisebbik képeivel is tele legyen a blogod! %mrgreen% Gyönyörû szép gyerekek.
süti beállítások módosítása