emmamama 2011.01.26. 09:23

Oltás

Hazavágtam a lányomat...

Hétfõn bevittük õket anyuval tanácsadásra, az influenza elleni oltásokat szerettem volna beadatni mindkettõnek, Hanna pedig még a hatévesek  kötelezõjét sem kapta meg. Tömve volt a váró, a miénk volt a 22-es sorszám, 2 és negyed órát vártunk, mire sorra kerültünk (tovább is tartott volna, de a 19, 20, 21-es megunta elõttünk és hazament ), Én rosszabbul viseltem a várakozást, mint a gyerekek... Hanna néha elpityeregte magát, mert félt az oltástól, de le a kalappal elõttük, mert - a többiekhez képest legalábbis - nagyon türelmesek voltak.

Ármin volt az elsõ, szegényem, olyan nagyfiúsan tûrte, hogy megvizsgálják, csak akkor törött el nála a mécses, mikor meglátta a tût... Hannát viszont alig tudtam lefogni. Doktornéni utánanézett, megkaphatta együtt az influenzák elleni és a Di-per-te oltást is, anyukám esengve nézett rám, hogy ne adassam be, de úgy gondoltam, így praktikusabb és kevesebb szenvedést okozok neki... Úgyhogy mindkét keze áldozatul esett a dolognak.Sajnálták nagyon, a doktornéni is és a védõnõk is, kapott kapásból két matricát és egy üres fecskendõt is vigaszképpen.

Itthon aztán nagyon elesett lett, fájdította a karjait (fõleg, ahova a kötelezõt kapta), borogattuk, Nurofent kapott, tegnap hõemelkedése volt még este is, rázta a hideg, és fehér volt, mint a fal. Ma már talán jobban lesz (nekem pedig elmúlik a lelkiismeret-furdalásom ). Most plüsskutyákat öltöztetnek babaruhába, Ármin épp mondja neki:

- Hanna ne magyarázz nekem, mert én azt csinálom, amit akarok! Beszélhetsz hozzám nyugodtan, de én akkor is azt csinálom, amit akarok!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr465973545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proofreader 2011.01.26. 09:50:11

Le a kalappal a csaj elõtt, nekem egy tû is elég, hogy ott essek össze, mindig elájulok. Kettõ után már lehetne ásni. :S

euphoria. 2011.01.26. 09:58:36

Régen én is ilyen voltam, mint Hanna.. de egyszer kaptam egy tetanuszt még elõtte üvöltöttem.. és vinnyogtam.. azóta jóformán szeretem a tût %eek%... de nem hiszek az ilyen influenza elleni oltásban.. de nem is nekem kell :). és Ármin megint aranyos :D.

emmamam 2011.01.26. 10:11:46

Én hiszek. :)

szederke 2011.01.26. 10:13:32

sajnos ez így van,az oltások megviselik a gyerekeket. remélem ma már jobban van

emmamam 2011.01.26. 10:16:26

Hát, meg.... eddig soha semelyiktõl nem lett bajuk, hát, most igen... :) Jobban van amúgy, köszi. :)

euphoria. 2011.01.26. 10:29:55

nem rossz indulatból mondtam, remélem tudod Emma. és jobbulást a lurkóknak!:)

eszemiszom 2011.01.26. 11:17:05

Szegényke.. :( de hát ami kell,az kell.. Mi nem adattuk be kiscsávónak, eddig 3 napot hiányzott, abból 2-t én igazoltam,, lányom meg nem akarja..

kékáfonya 2011.01.26. 11:17:33

Hú, én akkor voltam betojva, mikor tavaly a lányom egyik kezébe hagyományos, másik kezébe H1N1 elleni oltást kapott (tavaly még nem kombinálták). De szerencsére jól tûrte, és baja se lett. Hannának jobbulást! És én is így döntöttem volna. Inkább legyen túl rajta még ha nagyobb falat is, mint féljen meg várjon 2,5 órákat.

emmamam 2011.01.26. 12:02:16

Eup, ne hülyéskedj, hát persze, hogy tudom! :D Apjuk is szkeptikus egyébként, tavaly beadatta magának, idén már nem, de a gyerekekkel kapcsolatos döntést rám bízta. :) Amilyen betegesek oviidõszakban, úgy gondoltam, kárt nem teszek ezzel nekik. Áfi, köszi a megerõsítést; én pont ugyanígy gondolkodtam! :)

mányi 2011.01.26. 15:18:24

Kedves ismeretlen szulõ! megértem a szorongását a fájdalomokozás miatt! de amit meg kell tenni fájadalom árán is ,be tudatosan az idõnként fáj! Jó egészséget kívánok az egész kedves családnak!

emmamam 2011.01.26. 15:22:41

kedves mányi, köszönöm a hozzászólását; a mondatát nem igazán értem, de a mondanivalóját azt hiszem igen. :D Köszönjük szépen, viszont kívánjuk. :D

evimami 2011.01.26. 17:06:34

Jobban vagytok már? Dédis gyógypuszi neki.

katavagyok 2011.01.26. 17:48:08

Ó,remélem jobban van:( ezek a fránya oltások :( úgy megviselik õket:( Ármin igazi öntudatos férfi%mrgreen%

emmamam 2011.01.26. 19:57:39

Óvodás koromban sajnos sokat voltam beteg. Biztosan azt hiszitek, hogy túlzom, de soha nem sírtam a szuri miatt! Szegény mamám büszke is volt rám, mert Õ hordott orvoshoz. Kb.: 16 éve, hogy váltottam háziorvost. Egyszer azt mondta a doki üzemorvosi vizsgálat alkalmával (mert üzemorvosom is Õ), hogy nem vagyok jó "beteg", mert mióta Õ az orvosom, nem voltam beteg! Ármin fiam meg egy kicsit erõszakos, hát Istenem, inkább ilyen legyen mint az ellenkezõje! Egyébként nem tudom, hogy kire ütött! :) Böczike voltam.

emmamam 2011.01.26. 20:23:30

Te azért nem sírtál, mert akkor is fakír voltál. %mrgreen% Köszi nektek, teljesen jól van már Hanna. :)

Jeefo 2011.01.26. 21:23:32

De ügyesek voltak! :O Na nemtom, Vera hogy viseli majd. :D

pcx 2011.01.27. 19:18:03

Szurííí? Pfuu attól én is be voltam rezelve. ( kaptam "karcolást" ) Ezt akkor így hívták. Na kössz. De utána férfiasan (voltam úgy 9 éves?) vigyorogtam, hogy "nem is volt olyan naaaagy doloooog". :D Persze most könnyen nevetek rajta, de bezzeg akkor és ott!
süti beállítások módosítása