emmamama 2011.01.17. 13:46

Apa vasárnapja

Tegnap nem lehetett egy szavam sem.

Reggel apjuk elment a boltba, aztán Árminnal megsütötte a gyerekek kedvencét (a szalonnát ) Utána felcuccolt a teraszra és nekiállt a fürdõszobai gardróbba tervezett polcnak.

A gyerekek szerepet cseréltek, mert Hanna kiment neki segíteni:

Ármin viszont bent maradt fõzni velem (egy ideig):

Aztán sziesztáztak kicsit :

(Közben a Kiskarácsony, nagykarácsony kezdetû opuszt danászta. )

Hanna órákig el tud játszani ilyen kis izékkel. Itt például a fûrészport lapátolta egy fadarabbal abba a pici mécsesbe. Milyen jó, hogy legalább egy nyugodt és jól kezelhetõ gyerekem van, mert Ármin tegnap egy átok volt, és ma is az, úgyhogy közöltem F-fel, ha Álmos is ilyen lesz, a diliházban fogok kikötni.

Végül este, mire leértem a 3. mosásért a mosókonyhába, apja ki is teregetett helyettem - mértani pontossággal. Aztán még a gyerekek haját is megszárította.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr35973551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2011.01.17. 14:14:27

ha megengedi hogy kommenteljek. akkor leírom, hogy tényleg jó dolgod lehetett :P. és nagyon édesek a gyerkõcök ebben a napszemüvegben :D.. tegnap apa is szerelt, egy könyvespolcot. de ilyenkor nem olyan nyugodt.. mindig keres valamit és andiiiiiiiii gyere le segíteni :P :D készülj fel hogy ha két fiú gyerkõc lesz, majd Ármin tanítja a rosszaságra.. és a kisebb pedig követni fogja mindenben, és utánozni.. :D legalábbis Gerinél Bálintkánál így vanvoltlesz :D

szederke 2011.01.17. 14:47:04

egy fõnyeremény vagy böczi:p:)

emmamam 2011.01.17. 14:56:14

szeder... %mrgreen% Eup... :D Az a gáz, hogy nem a szó hagyományos értelmében rossz, hanem hisztis. és ez még rosszabb. :)

katavagyok 2011.01.17. 17:22:04

A szánkót még ne tegyétek el,jön a hó:D állítólag%mrgreen%

Gabóca mamóca 2011.01.17. 17:32:07

nagyon szép blog

Zoralina 2011.01.17. 17:43:44

Jaj,de édesek a gyerkõcök! :) Tuti ilyen eleven lesz Álmos is,úgyhogy készítsd magad testileg-lelkileg! :D szederkével én is egyetértek! :)

csepet 2011.01.17. 17:44:41

szerencsés vagy és nagyon boldog lehetsz, hogy ilyen párod van...hááát a gyerekek meg néha hisztisek..de még mielõtt igazán haragudhatnánk rájuk...egy pillantással és mosollyal lefegyvereznek bennünket..:) :)

kékáfonya 2011.01.17. 19:35:44

Bár hiszti lenne nálunk is... az nem csúfít, mint a lányom legújabb idegborzoló tette: belenyírt a hajába. Betöltötte a hetet, mielõtt példálózik bárki a 3-4 éves rokongyerekkel, aki ugyanígy csinált. :D

lancelotbeka 2011.01.18. 07:58:50

A mértani pontosságon jót vigyorogtam.Mintha én lettem volna...Angyalkám szerint a precizitásom egyszerre áldás és idegesítõ átok.:))) Úgy sejtem,egyezik a véleményetek az embereitek szokásairól.:))))

emmamam 2011.01.18. 08:23:24

Áfi, pedig pont azt akartam írni, hogy Hanna is levágta tavaly (elõtte pedig 3 évesen), azóta van frufruja újra... %mrgreen% Nagyon látszik? Béka, igen, én is azt hiszem. :D

emmamam 2011.01.18. 08:25:51

Jah, Csepet: nagyon boldog vagyok, de Ármin a sírba visz, gyerekvédelmisek ne olvassák: öntöttem már rá pohár vizet, hogy hagyja abba a cirkuszt (másnap kiröhögött és azt mondta, jó volt). Tegnap becsuktam a szobába, hogy lecsillapodjon - amikor kiengedtem, azt mondta, jó volt. %mrgreen% Megverni nem akarom, nem is lenne szerencsés. De, hogy tönkretesz idegileg, az is biztos. :D

kékáfonya 2011.01.18. 08:52:30

Hát eléggé látszik, gyakorlatilag õ is fufrut nyírt magának. Hagyom úgy. Nevelõ célzattal. Eddig már páran kiröhögték miatta, remélem a lelkére veszi ezt annyira, hogy többet nem fordul elõ. Kicsit mérgelõdtem, mert itthon nem adok a kezébe ollót, ép ezért. De az iskolába kapnak sajnos az ilyen kicsik is. És hát ez a vége.

emmamam 2011.01.18. 08:55:46

:D (Én se adtam a kezébe... megtalálta. :/ Mostmár kapnak ollót, használják is rendesen, remélem, Árminra nem jön rá a bolondéria és nem csinál frizurát egyikõjüknek sem... Persze, odafigyelek, de egy másodperc is elég. :D)

Juszticia 2011.01.19. 00:45:50

Nagyon aranyos, és kreatív gyerekek! :) Ági

dzsu 2011.01.19. 12:48:21

Tudnak ám élni a gyerekeid...:P Mindig jó érzés olvasni és nézni a blogod!:)

proofreader 2011.01.19. 12:50:31

Höhöhh, egyszer én is nyírtam piramist a már amúgy is rövid fufrumba. XD Rohadt jól nézett ki. :D Szerintem ezen minden gyerek átesik egyszer.

emmamam 2011.01.19. 12:54:28

igen, én is lenyírtam az enyémet kb 8 évesen; anyu 2 copfba fogta, és hátul kilógott egy tincs a nyakamnál; én meg levágtam. Hát, volt öröm... %mrgreen%

emmamam 2011.01.19. 12:54:44

Dzsu, örülök, ha így gondolod. :)

euphoria. 2011.01.19. 13:06:02

én meg lyukat nyírtam a gatyámba mert varrni akartam :D:D. meg megborotválkoztam pengével.. és apa nem szídott le.. csak bekente arcszesszel az arcom hogy ne fertõzzön el.. hát ha életemben éreztem csípõs fájdalmat.. akkor az volt :D
süti beállítások módosítása