emmamama 2010.08.17. 20:48

Piros

Szederke anno valami olyasmit mondott, hogy egy igazi nõn kell, hogy legyen valami piros. Rajtam egy-egy hajgumin kívül sose volt piros. Egészen 2 héttel ezelõttig. Akkor ugyanis elszakadt a magas sarkú papucsom, és a Deichmann-ban szerettem volna olcsón venni egy másikat. Gyerekek is jöttek velem. Mint a keselyû, keringtem egy piros példány körül; egybõl beleszerettem, mikor megláttam, nade... nekem még sose volt piros cipõm, pláne papucsom, pláááne ilyen magas talpú, nameg akkor már táska is kellene hasonló hozzá... Lemondóan legyintve otthagytam vagy százszor, de százegyszerre is visszamentem a papucshoz. Csábított az is, hogy stabilnak (nemszakadósnak) láttam, és 6000 Ft-ról volt 2000-re leárazva (persze, mer - gondolom - a kutyának se kellett )... Hirtelen aztán lekaptam a polcról, hozzá egy piros táskát is (ami 4000-rõl 3000-re volt leárazva ), és a gyerekek örömujjongásától kísérve - tetszett nekik a piros - vonultam a pénztárhoz. Ott ért az újabb meglepetés: a lábbelit megkaptam féláron, tehát pontosan egy ezresért - az eredeti ár hatodáért. Beszereztem még (F-nek üzenem: ugyancsak ooolcsóóón ;-) :D) piros kiegészítõket is: fülbe-nyakbavalót, karkötõt is hozzá; furcsa volt, mikor mentem e felszerelésben dolgozni, hááát, úgy éreztem magam, mint egy örömlány. De a munkatársaim körében nagy sikert arattam, olyannyira, hogy Kriszta kolleganõm is beszerzett egy piros példányt magának (csak neki jobban áll, mert magasabb, mint én, és vékonyabb a lába. :)) Ma pedig megkiabált egy utcabeli kislány, hogy "Szia, szép a cipõd, meg a ruhád..."

Ez az én piros történetem... :)

Ez meg az anyukám által "Tudszteebbenjárnikislááányom?"-nak titulált pacsker:

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr445973699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CSV 2010.08.17. 20:55:45

Tök jó a pacsker! Biztos nagyon bomba voltál! :-)

Cusi 2010.08.17. 20:56:22

rajtam sosincs piros :D én a fekete szín híve vagyok.. akkor az most mit jelent?:DD nem vagyok nõ?:D

Pandaa.. 2010.08.17. 20:59:01

hmm..jóó..de nem szeretem a pirost.. %rolleyes%:D

Emma 2010.08.17. 21:01:12

Cusi, dehogynem. :D szerintem mindenki annyira nõ, amennyire annak érzi magát. vagyhogy. :) Pandaa, én se szerettem, aztán mégis. de még mindig barátkozok vele... :)

CSV 2010.08.17. 21:03:14

Cusi, ja, hát nem a színek döntik el, ki "nõ". A fekete is tök jó. Én szeretem a pirosat, de hangulat kell hozzá. Szõke hajhoz meg egyenesen szuper!

Agoo 2010.08.17. 21:39:38

Én szeretem a feketét a pirossal :-) :-)igaz csak pulcsiban tudom elképzelni..nadrágban nem venném fel..:-) Jól néz ki a papucsod..:-)tényleg..nekem sincs még piros papucs..se szandim...cipõm az van :-)

Abigél 2010.08.17. 23:07:35

Jól néz ki a papucs, de én az ilyenekben soha nem tudtam járni %biggrin%%rolleyes% Biztos nem vagyok igazi nõ %mrgreen%%razz%

kékáfonya 2010.08.17. 23:42:37

Szerintem tök jó ez a piros pacsker, én csak a sarka miatt hagytam volna ott mert az egyik bokám nagyon kifordulós és így laposba vagyok kényszerítve, de a színével nincs baj! :)

Emma 2010.08.18. 05:48:59

Abigél, ne idegesíts! :D Áfi, nekem is szoknom kell(ett), nagyon fájt a derekam eleinte, mert 6 évig, míg itthon voltam, én se vettem magas sarkút. Agoo, biza, a piros és fekete kombinációja tök jó! Böczike, ne tegyél úgy, mintha nem láttad volna rajtam! :D :D

Thalia 2010.08.18. 06:23:57

Basszus Emma, véletlenek nincsenek...:) Én ma nyáron vettem magamnak egy piros-fehér felsõt, tegnapra kitaláltam, hogy abban megyek dolgozni fehér szoknyával...Eszembe jutott, hogy van egy magassarkú piros papucsom, amit nem szoktam hordani, mert ugye nekem sincs nagyon piros cuccom, de ehhez elõtúrtam...A hétvégén a lábamon a körmöt vörösre lakkoztam, és tegnapelõtt az itteni Deichmann melletti bizsuzsban vettem egy tûzpiros hajpántot a cucchoz...Én is piridban voltam tegnap...:) Akkor én mostmár igazi nõ vagyok? :)

Thalia 2010.08.18. 06:24:11

pirosban, nem piridban

Ritu 2010.08.18. 08:42:38

Jó nagyon! Egyszer el kell menjünk együtt shoppingolni:):):) (én a múltkor akkorát estem a hasonló papucsomban, hogy azt hittem eltört a bokám... de nem:)

szederke 2010.08.18. 10:53:28

ugye-ugye?:D:D csak a félreértések elkerülése végett én nem azt mondtam,hogy a pirostól nõ valaki,attól nõ,ahogy viseli a nõiességét:)

Emma 2010.08.18. 11:53:18

szeder... bocs. de valami olyasmit írtál, hogy kell lenni a nõn valami pirosnak? vagy azt sem? (akkor álmdtam basszus... %redface%) Ritu: naná! Meg máshova is. :D (Én is mindig attól félek, hogy eltanyálok a széles plénum elõtt... :P) Thalia, mondtam ééén mááár rééégen, hogy sok közös vonásunk van! :D

manókaa 2010.08.18. 13:35:12

olyan érdekes ez a piros dolog, sokáig én se voltam hajlandó még egy piros hajgumit se felvenni, most meg mindenhol mindenbõl pirosat szeretnék. piros hajgumi, piros hajpánt stb..:D érdekes..:D mindig az volt bennem, hogy a piros kihívó és k.vás, aztán valahogy megváltozott a véleményem, és szószerint szinte szeretem a PIROSAT !! :))

szederke 2010.08.18. 21:13:36

igen kell,de nem mindig:)

Emma 2010.08.18. 21:19:27

Sze4der: tényleg bocs... %redface% Mivel a klasszikusokat csak pontosan illik idézni, ezért visszajavítottam... ;-) :D

Dzsu 2010.08.19. 15:33:15

Akármennyire is agyalok, semmi piros nincs a ruhatáramban...De lesz! Emma, te vadító!:P

Emma 2010.08.19. 18:58:20

jaaa, az utcaseprõ közhasznúakat már meg is vadítottam :P %mrgreen%
süti beállítások módosítása