emmamama 2013.11.19. 17:23

Háromból három

... gyerek beteg.

Ármin a múlt héten kezdett köhögni, de most hasmarssal küzd. Álmos úgy köhög éjszakánként, hogy nem tud aludni. Nappal sem tud aludni. (És természetesen így én sem tudok aludni, úgyhogy a világ összes zombija elbújhat mellettem... )

Hanna ugyancsak köhög (kész tüdõszanatórium vagyunk). De ma annyira rosszul volt, hogy hazaküldték a suliból. Ha jól számolom, idén már harmadszor kellett hazahozni, és még csak november van.

Úgyhogy holnap családilag meglátogatjuk a doktornénit.

(Jegyzem meg, én is egyfolytában orrot fújok, valamire allergiás vagyok, a tegnap esti futásom után jött ki rajtam. De vajon mi virágzik november végén? )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr565973181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2013.11.19. 20:21:13

Jobbulást nektek...És hogy mi virágzik? egy ismerősöm kertjében múlt héten kinyílott az ibolya, ezen az alapon azt mondom, hogy bármi virágozhat...:(

emmamam 2013.11.20. 08:21:16

Thália, köszi... :) Ibolya? :O Megbolondult az időjárás teljesen... :)

vilmácska 2013.11.20. 08:24:20

Nekem valaki azt mesélte, hogy kibújt a jácint a kertjében. %confused% Egyébként meg gyógyuljatok, jobbulást mindenkinek! :)

emmamam 2013.11.20. 08:28:56

jaja,a tévében láttam, hogy valahol meg az eper érik. :S köszi!

szederke 2013.11.20. 23:26:32

Aha, érik :) Jobbulásokat !

joy89 2013.12.01. 09:16:03

Sok volt a lehullott falevél az útvonalon, amerre futottál? Én is mindig tüsszögök ha közöttük mászkálok.
süti beállítások módosítása