Kedélyesen elbeszélgettem az anyukákkal, mire cirka 2 óra várakozás után a tanítónénik színe elé kerülhettem tegnap délután a suliban... :)

Mutatták a naplót, ami tele volt négyesekkel és ötösökkel. De fõleg inkább négyesekkel. "Hannácskával nincs semmi baj, sokat jelentkezik, szépek az eredményei, bár többre lenne képes." Na, ezen utóbbi mondaton nem bosszankodtam, hanem örültem neki. Hát nem is olyan gáz az a sok négyes, fõleg, ha lehetne jobb is.   Mutatták a felmérõit, egy-egy ponttal marad le többnyire az ötöstõl. Ahhoz képest, milyen sokat hiányzott az utóbbi idõben, pláne nem rosszak ezek az eredmények. Tanítónénik szerint õ olvas a legszebben és a legnagyobb a szókincse, de nagyon határozatlan, amikor felel, vagy tartalmat mond fel. Ebben kellene erõsíteni. Meg abban, hogy ne játsza Teréz anyát, és ne engedje át másnak a lehetõséget és a dicsõséget, ami egyébként õt illetné. Mondtak példákat is a tanító nénik, de ezeket megtartom magamnak (meg a családnak).

Úgyhogy összességében elégedett vagyok és nyugodt Hanna elõmenetelét illetõen egyelõre. Holnap nyílt nap lesz megint, beülök és megnézem, mit produkál. 

***

Ármint "szervízbe" hordjuk, mint már említettem, dührohamai, nembeszélése és egyéb nempublikus problémái miatt. Két foglalkozáson volt már, de pszichonéni nem bírta szóra még. Valahogy nem  sikerült a bizalmába férkõznie, pedig igyekszik, és nagyon kedves. Mivel Ármin kézzel-lábbal kapaszkodik belénk, elõször apja, majd én is bent maradtam vele az órákon. Semmire nem hajlandó, csak társasozott egyet, és nagy nehezen épített kockákból. Közölte utána velem, hogy õ nem szeret oda járni, és mindenki hagyja békén. Nem tudom, mi lesz, de bízok a tudományban.

Egyébkétn egyre "rendesebben" viselkedik, jóbarátja Marci, akivel szinte az összes hétvégét együtt töltik, hol  Marci van nálunk, hol Ármin náluk. Legóznak, rohangálnak az udvaron, bicikliznek, fociznak. Legutóbb Marci nálunk ebédelt, Ármin pedig ott vacsorázott. Vasárnap este ennek ellenére azon nyekergett Ármin, hogy holnap ovi és õ alig játszhatott Marcival... Vasárnap Bence is csatlakozott hozzájuk, sõt Álmos is ott rohangált velük az udvaron.

***

Álmos kis kópé, jóban rosszban együtt van a bátyjával és utánozza, beszél sokat, énekel és versel. Kértem tegnap, hogy mondjon Feri papának egy verset. Mire õ:

- Vers.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr935973182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masquerader 2013.11.13. 21:09:13

Van humora a gyereknek. :)

szederke 2013.11.13. 23:33:00

Nem kell túl cifrázni :)
süti beállítások módosítása