Tegnap Ármint ortopédiára vittük, lúdtalpas szegénykém, de egyelõre csak egy kicsit. Tornáznia kell. Nagyon szereti az ovit, ezt is megéltük! Elsõ nap újságolta, hogy új óvónéni is van, és õ háromszor kért és kapott repetát ebédkor és meg is ette. (Nos, igen, enni azt tud. Mindig kérdezi, mi van itthon, vagy nem kérdezi, hanem nyitja a hûtõ vagy a kamra ajtaját és kutat. Anyuéknál dettó.) Mindig anyuéknál lóg egyébként, hazajön az oviból, leteszi a táskáját és már megy is. Ott traktorozik, földmunkázik, szórakoztatja anyut a kérdéseivel ("jaaaaj, kislányom, nem is mindegyikre tudok válaszolni...") Este pedig hazabiciklizik. Imádja anyut. Álmos is, mindig oda, a "másikmamához" akar menni. Hanna is mindig ölelgeti, amikor ott vagyunk.

Hannának amúgy megjött a kedve a sulihoz végre. Négy szakkörre jár... Legalábbis egyelõre. Kézmûves, meseolvasó, nyelvtan, matek. Utóbbi kettõ jól is jön neki... Borzasztóan szétszórt egyébként. Jó lenne, ha összekapkodná magát, de hát mit várjak tõle, anyjalánya. Még mindig imád táncolni, és azt mondják illetékesek, tud is. Ennek külön örülök.

Én meg még mindig nem tettem itt közhírré, hogy kb. egy hete lefutottam a futkározók berkeiben félmarcsinak becézett 21 km-es félmaratoni távot. Nem volt olyan szörnyû, mint amennyire féltem tõle. Háromszor álltam meg közben, inni, de az utolsó frissítésnél már tartottam attól, hogy nem fogok tudni elindulni újra, mert nem éreztem már a lábaimat. Szedtem is õket a végefelé, mert rám sötétedett a határban, meg itthon se tudták, merre kevergek...

Életemben nem sportoltam, futni mindig is utáltam, maholnap 40 leszek, március óta futok rendszeresen, és egész jól ment ez a félmaraton mégis. Büszke vagyok magamra, na.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr565973196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2013.09.05. 17:12:14

Én is büszke vagyok rád, és még mindig azon csodálkozom, hogy' lehet életben maradni ennyi futás után. %rolleyes% %twisted%

Thalia 2013.09.05. 18:11:24

Én is büszke vagyok rád, meg a gyerekekre is!

pontycomb 2013.09.06. 20:02:39

Én is ^^ :) De jó volt ezt olvasni, minden oké, szuper!
süti beállítások módosítása