emmamama 2013.06.20. 06:44

10,8 km; 34 fok

Beleragadt a cipõm az olvadó aszfaltba; vittem magammal vizet, hogy ne kelljen cipelni letettem egy tábla mellé és visszafelé az hajtott, hogy megtaláljam; kb 1 km-t sétáltam, és egy ismerõsöm megállt mellettem, hogy hazahozzon-e... A végére úgy néztem ki, mint aki vizespóló-(és nadrág) versenyen készül indulni. Kábé ennyit a tegnapi futásról. Bár az elsõ 5 km-t még élveztem is...

2 komment

Címkék: futás egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr965973218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2013.06.20. 08:08:01

Ez most komoly? Pokolmelegben képes voltál ennyit futni??? :O Minden elismerésem! :)

emmamam 2013.06.20. 08:21:17

mer hülye vagyok. kevesebb jobb lett volna.
süti beállítások módosítása