emmamama 2013.04.18. 09:35

Gála

Másfél hónapja gálamûsor-lázban égünk, ami azt jelenti, hogy kb 6 hete nem volt egy szabad hétvégénk sem, mert Hannát a Tûzvirág fõpróbáira hurcoljuk. Vagyis hurcolom, többnyire én, apja addig itthon tartja a frontot.

Hihetetlen, hogy mennyit bírnak ezek a kis (5-8 éves) emberkék. Én az elsõ fél órában már lefáradok a várakozástól, hogy mikor halljuk a "négyeskeee szííínpadraaa" jelszót, attól, hogy lehetõleg ne legyen kint nagy a zsivaj, mert Magdi néni (az Isten ) akkor kiakad; attól, hogy mindenkin fehér bugyogó legyen (és 40 denes harisnya ), a szigorúan font hajukban ne legyen piros befõttesgumi, a fiúkon a zokni fekete legyen és ne hupilila, ne lógjon ki az alsószoknya a gallér viszont igen, ésésésésééééésss... Szokni kellett, de csak nekem, felnõttnek, mert Hanna az elsõ fõpróba kivételével, amikor is nagyon meg volt illetõdve, imádta az egész felhajtást. Azt mondta nekem és ez szinte a mottóm lett, mikor kihívások elõtt állok, hogy: "Anya, egyáltalán nem nehéz táncolni, mosolyogni és énekelni egyszerre."  

De holnap vége... Ma még egy utolsó, jelmez nélküli fõpróba, és holnap gálamûsor... meg holnapután... Nagyon várom, ugyanis Hannát, hiába kísérgetem már fél éve, még sosem láttam a Tûzvirágban táncolni. Szülõknek a próbákra bejárás szigorúan tilos, nagy bánatunkra. De annál nagyobb lesz az öröm a mûsoron. Azt mondták a rutinos anyukák, hogy zsebkendõt vigyek... (Nem integetni, könnyeket törölgetni. )

Az elsõ örömkönnyeim már ki is potyogtak egyébként, amikor a profi fotós unokatesóm megdobott néhány Hanna-Olivér fotóval... Õt, és szinte csak õt, beengedték ugyanis fényképezni, de a fotókat publikálni csak a mûsor után lehet. Úgyhogy  én is csak kettõt teszek ide... (Annyira szupertitkos egyébként az egész folyamat, hogy azt, hogy Hanna tulajdonképpen szólót táncol Olivérrel, csak most tudtam meg. )

  

Na, megyek alsószoknyát mosni-keményíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr15973252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2013.04.18. 11:02:15

Jajjistenem, csupa libabőr vagyok! :D
süti beállítások módosítása