emmamama 2012.09.08. 17:28

Megkezdõdött....

... az ovi-suli, vége a reggeli lustálkodásnak, és ettõl az évtõl már Álmos is jön velünk, nem cincálom ide hajnalok-hajnalán a nagyszülõket, nagyfiú már, ideje, hogy felvegye a tempót. Tetszik is neki az új rendszer, szívesen "vásárol", ismerkedik az ovis és sulis gyerekekkel. Én rendszerint leizzadok, mire hazaérek... Mert: hiába az új biciklitárolós rendszer a suliban, egyszerûen képtelenség elhelyezni Hanna bicaját a tartóban, Álmossal a kezemben irányítgatom, õ a sírás szélén áll, mire beteszi valahogy a cangát két másik közé. Esküszöm, az iskolai nap legnehezebb próbatétele ez... Nem is akar egyedül iskolába menni. Õt "leadjuk", majd megvesszük Ármin napi betevõ pogiját a "Sanyiboltban", aztán következik a menetrend szerinti bõgés az oviban. (Egyik reggel a boltban még igencsak virgonc volt, mikoris letámadta az egyik ovinéni (nem a miénk), hogy: "Ehjjdemilyen jó kedved van, bezzeg tegnap egész nap a fal mellett álltál és bõgtél... Kíváncsi vagyok, ma fogsz-e bõgni..." stb. Mondókájában (ami addig tartott, míg fizettünk a pénztárnál, tehát nem rövid ideig) a BÕGÉS szó igen magas gyakorisággal bírt szerepelni. Ugyanezen ovinéni másnap csodálkozva kérdezte: "Nem is értem, miért ez az oviundor nála..." Hát, én sem. Egyébként mindig nyakig koszosan jön haza, nem gondolom, hogy egész nap bõg, párszor arra mentem, meglestem, hát mitadisten, épp jó játszott, többnyire a homokozóban. Hm. Fura gyerek Ármin, szó mi szó, de nem hülye, és ért még a hangsúlyokból is, hát még a szavakból. Viszont nem kommunikál az oviban a felnõttekkel, csak, ha érdeke fûzi hozzá - ezért félek a jövõre esedékes sulikezdéstõl is. De az õ óvónénije bíztat. Majd meglátjuk...

Hanna gyûri és szereti a sulit, hozza a pirospontokat ismét, tanítónéni megdicsérte, hogy úgy olvas, mint egy felnõtt, és mondta a többieknek, nekik is így kéne... Örültem nagyon. Szeretne indulni tanulmányi versenyen, egymaga megoldott egy próbafeladatlapot, amit az internetrõl szedtem le neki, de ezt még meg kell beszélnem az osztályfõnökével, aki szülõin szólt ezekrõl a versenylehetõségekrõl. Táncolni is jár még, egy csoporttal feljebb került az osztálytársaival együtt, nagyon szereti, nagyon elfárad, már nem tinglitangli a tánc sem, nagyok a követelmények, izomlázzal jár haza. A szája (és a csipája) is kinyílott egyébként, úgyhogy most kell visszafogni, mert a fejünkre nõ...

Álmoskám meg... Kis kópé, rosszcsont, imádnivaló. Róla majd a másik blogban, máskor, mert most felkelt és ordít...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr955973279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2012.09.08. 17:34:31

Nagypofájú óvónénit meg kellett volna dobálni valamivel. %evil%

emmamam 2012.09.08. 17:57:09

Ó, Vilmácska... %mrgreen% :D

varnyu 2012.09.08. 17:59:14

óóóó, de szép ez a kiscsaj ... ezen a képen kész nőőő ;)

emmamam 2012.09.09. 09:04:41

az. :) köszi! :)

vilmácska 2012.09.09. 09:06:14

Én mind a háromtól el vagyok bűvölve. :)

emmamam 2012.09.09. 09:10:01

Ohh... %redface% Aranyos vagy! .)

duzduzfamily 2012.09.09. 09:26:11

Nemtom, de én Hannát olyan nagynak látom. :O Ennyit számítana az a kis korkülönbség, ami közte és Vera közt van? :O :D Ármin meg milyen csokibarna! :D És továbbra is szépek. ^^

szederke 2012.09.09. 10:53:47

nekem ez a pólófelirat:)

emmamam 2012.09.09. 11:18:36

Duz, Hanna 27,5 kiló (2 kilót hízott a nyáron, de nem is látszik meg rajta :O), és 132 centi, ha ez jelent valamit... :) (Konkrétan alig több, mint 1 fejjel alacsonyabb nálam. %mrgreen)% Háát, Szeder, muszáj vót. :D De az "Apám magyar, anyám magyar, gebedjen meg, aki akar" feliratút már nem voltam hajlandó megvenni neki. %twisted%

lancelot, a béka 2012.09.09. 18:13:12

Sirály a póló! Nem tán a földimtől, a Vásárhelyi Balogh Norbitól vettétek?

abidasha 2012.09.10. 11:49:41

szép családod van :)

emmamam 2012.09.10. 15:58:36

Béka, deee, dee, személyesen tőle, de most Bösztörpusztán! :D F. is bevásárolt pólóból megint... %mrgreen% Abidasha, köszi... :)

fönícia 2012.09.12. 15:19:53

^^ ez a kis törpike egyre jobban hasonlít a báttyára...

Dincus 2012.09.14. 13:38:10

Nagyon ász a póló, megakadt rajta a szemem, amúgy meg gyönyörű gyerekek! :)

Juszticia 2012.09.21. 01:12:50

Rég jártam nálad, és már kíváncsi voltam a gyönyörű gyerekekre! Nagyon kedvesek a történetek is, csak okoskodni nem szeretnék! :) Szép a családod! :) Ági

duzduzfamily 2012.10.15. 09:03:55

Jelent valamit. Tényleg nagy. :D Hányadik a tornasorban? Vera hozzá képest madárcsontú nyüzüge. :D
süti beállítások módosítása