Ármin "olvas", ahogy Hanna szokta vele egyidõsen, szótagolva, könyvbõl, de a saját meséjét elõadva. Erre figyeltem fel:

- ...ó, és a fészbúk is tönkrement... Ki lehetett az, aki így csinálta meg az én házamat?

***

Máskülönben.

Dögrovás van, Álmosnak hasmenéssel, Hannának hetek óta tartó, visszatérõ hasfájással. Úgyhogy ma megjártuk dokinénit. Holnap labor Hannának (jájjájjáááájj, elõre félek... ), májfunkcióval és teljes vérképpel. Ha Álmos nem lesz jobban, õt is vissza kell vinni - ez a hét egészségügyi mûintézmények látogatásával telik majd, úgy tûnik.

(Jah, és oltárimód megpadkáztam a kocsink jobb elsõjének felnijét... Ocsmány. De minden elõzetes elképzelésem ellenére F. nem üvöltötte le a fejemet.

Ármin a szokásos ingajáratát folytatja anyumék között és köztünk, Hanna pedig tánctáborban van délutánonként.

Én izzadok, és ömlik az orromból és a szemembõl a lé. A parlagfû meg itt virul...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr905973282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szederke 2012.08.21. 17:17:04

mindjárt itt az ősz és elmúlik;)

Dincus 2012.08.21. 17:21:34

Én is érzem már, de még nem vészes, tavaly is szeptember elején lendült be. Mármint a parlagfű. :) Jobbulást a gyerkőcöknek!

fönícia 2012.08.22. 15:35:41

Mindannyiótoknak jobbulást!!!
süti beállítások módosítása