emmamama 2012.08.17. 16:18

Napi program

Az elõbb, teregetés közben végiggondoltam, mit is csináltam ma...

Egész éjszakai nemalvást követõen reggel fél 8-kor: "VÁSÁROLJON KEDVEZÕ ÁRON GÁZPALACKOT  AUTÓNKNÁÁÁL!" - erre mindhárom gyerek felriadt, velem együtt, úgyhogy megkezdõdhetett a nap...

Kakaó Hannának, ágyhúzás, Ármin: "kérekkenyeret, nemkérekkenyeret, jégkrémetkérek"- címû szokásos mûsora, majd míg én fürdõszobában, õ kint: "Anyaanyaanyaaaa, hívd fel Rozimamát MOST, hogy otthon van-eee" - aztán: mínusz egy gyerek, Ármin elindult anyuhoz. Hanna, Álmos viszonylag könnyebb eset, még a kettõ együtt is; el tudtunk indulni újságot hordani. Hanna figyelte a házszámokat, Álmos elbeszélgetett a kutyákkal, én meg kioktattam egy idõsb nénikét, hogy a baba az ülésben nem, nem kislány. Néni: - Akkor van k.kija? - Mondom igen, van neki... - megmutatni nem fogjuk, csókolom.

Újság leszállítva, utána bolt, Álmos többször végigjárta Hannával, miközben röhögött a vásárlókra és az eladókra, én meg frászt kaptam, mit vernek le, így elfelejtettem mindannak felét, amit vásárolni szerettem volna. Rozimamánál összeszedtük Ármint, majd haza. Álmos altatása, négyszeri nekikezdésre, mert hol Ármin nyitott be, hogy mikor lesz már 1 óra, hol Hanna, hogy merre van a németfüzete. (Ééntudjam??? Nem, nincs az iskolatáskában...)

Álmos alszik, bicajjal és Árminnal vissza az ebédért és a másik, közelebbi boltba, ahol Hannának okvetlenül fogkefét kellett venni (ez volt az egyik, amit imént elfelejtettünk), mert reggel Álmos azzal lapátolta kis a cserépbõl a virágföldet...

Hazaértünk, Álmos felébredt, visszaaltatás, majd nagyok ebédeltetése (Ármin: kérekrépát, nemkérekrépát, majd leves ölbe öntése (még jó, hogy nem gulyásleves ). Új rövidnadrág, de nem mindegy, melyik, mert lányos nem lehet. (Az, hogy piros és virágos a Hannától megörökölt biciklije, megdöbbentõ módon egyáltalán nem zavarja, de a zöld nadrág szerinte fiúknak nem való. ) Utána ismét telefon Rozi mamának, majd biciklivel, fején a "bubósisakkal" útnak indult a nagyfiú.

Álmos is felébredt, épp, miután összeszedtem az általa szétdobált zsírkrétákat és ceruzákat. Evett, majd nagy integetések közepette útnak indult a nagyszüleihez, apósommal és Hannával.

Most itt tartunk. Beindítottam a második mosást,és nekiállok a takarításnak éss vasalásnak, mert sok program lesz a hétvégén.

És este 6-kor még egy koncertre is elmentem volna fényképezni... Lehet, abból semmi nem lesz.

A vödör kávé mindenesetre jól jön most.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr885973283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2012.08.17. 16:58:34

Hátöööö, én már csak azt nem értem, én mitől szoktam elfáradni. %rolleyes% Ehhez képest egy nagy rakás unalom az életem. :D Minden elismerésem...

fönícia 2012.08.17. 19:40:06

:) igen, jók is az ilyen napok... A koncertre meg tessék szépen elmenni!!! Jót fog tenni egy kis szellemi kikapcsolódás.

pontycomb 2012.08.17. 20:47:49

Azért pihensz is néha? :D

evimami 2012.08.17. 22:47:14

Ponty: A férfiak szerint a gyereknevelés nem munka....

VBpetra 2012.08.18. 10:29:08

Azért örülök, hogy nem csak nálunk működik a káosz elmélet :)

VBpetra 2012.08.18. 10:32:42

...persze az örömöm a sorsközösség felett érzett boldogság, nem pedig mihaszna kártékony derű :)

pontycomb 2012.08.18. 13:15:33

Évimami: Tisztelet a kivételeknek! :) ..mert vannak hálégnek!

Gyurgyalag 2012.08.18. 14:42:26

Az anyák baromi erős és szívós lények. ;) :*

Thalia 2012.08.18. 21:01:12

zajlik az élet és most finom voltam...legyen szép a hétvégétek!

emmamam 2012.08.21. 16:55:53

Végülis minden jó, ha - majdnem - jó a vége! :) Köszi mindenkinek. Pontycomb: igen, a kivétel nálunk is létezik, szerencsére. :) Évimami, a panaszáradatom nem ellene szólt, hisz ő épp dolgozott, míg én hajtottam itthon a mókuskereket. :)
süti beállítások módosítása