emmamama 2011.09.07. 20:26

Cukor

A gyerekeimnek - eddig - nem volt szokása mindenféle holmikat az ilyenmegolyan testnyílásaikba dugdosni.

Ma este Ármin bejött a hálószobába, ahol az öccsét etettem, suttogva és vigyorogva oközölte, hogy az orrába dugott egy cukrot. Olyan vidáman mondta, hogy el se hittem neki eleinte... Aztán már igen. Tudta, hogy rosszat tett, mert az apjának, aki kint vigyázott rájuk, nem merte megmondani. Otthagytam csapot-papot és Álmost, rohantam ki vele a lámpa alá...Tényleg ott volt a cukor. Tiktak. Apjuk csillapított, hogy menjek vissza "nyugodtan" etetni Álmost tovább, dehát ez még viccnek is rossz volt. Nyugodtan, haha. Szemöldökcsipesszel szedtem végül ki a cukrot, miközben a halál vize levert, és arra gondoltam, mehetünk az ügyeletre, miután a fél napunkat egyébként is orvosnál töltöttük, és holnap is ott fogjuk tölteni...

Megilletõdött szegény fiam, pedig még csak le se szidtam. Negyed órával késõbb is a kanapén kuporgott... A fene se gondolta volna, hogy majd' ötévesen jut eszébe ez a hülyeség.

***

Délután voltunk doktornéninél. Ármin is csak hétfõn mehet oviba, Álmossal viszont keresnünk kell egy fülészt. Mivel holnap úgyis a koraszülött utógondozóba kell mennünk Sz-ra az ominózus, 2 hónappal ezelõtti húgyúti fertõzése miatti kontrollra, azt mondta doktorrnéni, szóljunk ott a kórházban, hátha megnézik, vagy menjünk az ottani szakrendelõbe - P-on ugyanis, mint a mesében, hol van fül-orr-gégész, hol nincs... Addig is: Augmentin. Remek...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr275973390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2011.09.07. 20:57:53

huhh, engem még így is levert a víz...

kékáfonya 2011.09.08. 08:43:01

Jaj mi eddig a dugdosást megúsztuk. De hát mint látszik: ami késik nem múlik. Szegény csöppnek jobbulást!

szederke 2011.09.08. 10:40:42

úgy látszik ezen az orbadugdosós,vagy lenyelõs korszakon minden gyerek átmegy:)

Mata Hari 2011.09.08. 10:41:29

Oh, ez még a jobbik eset! :D Amikor Dóri elkezdett kamaszodni, azért a hülye pirszingért nyavajgott, de nem engedtük, szó se lehet arról, hogy az orra csillogjon nekünk! Öccse hallgatta, hallgatta és szépen elraktározta a dolgot! Egy idõ után jött és bedugult hangon közölte velem: - Anya, píszing van ollomba! - :O Mi a...? Nézem, basszus a mecsbox kerekérõl leszedte a kis feket autógumit és felnyomta az orrába! Zseblámpával csak feketeséget láttunk belülrõl, kívülrõl pedig egy bazi nagy kidudorodást az orrnyergen. Bevittük a fül-orrgégészetre, ahol lefogták és tûcsipesszel kiszedték neki a dokik! :D Kellett vennünk aranyáron ilyen nemtom már milyen orrsprét, amivel napokig fújtuk neki, hogy az orrnyálkahártya helyrejöjjön.. Na akkor hagyta abba a Dóra a hisztit a pirszingér, mert be lett ígérve egy picsázás neki, ha még egyszer megszólal ez ügyben! :D

kékáfonya 2011.09.08. 11:26:31

MH, LOL :D :D :D Jaj lehet szívrohamot kaptam volna, de így utólag vicces :D

Légyölõ Galóca 2011.09.08. 11:27:48

Nejlonfólia összetekeredve, mélyre csúszva is érdekes mutatvány... o_O

emmamam 2011.09.08. 11:29:26

Mháé igazi tanmese... %mrgreen% Basszus. :D LG, még jó, hogy nem fulladt meg... :/ (Unokaöcsém 3 évese egy gémkapcsot dugott az orrába, napokon át röntgennel követték az útját, nehogy kilukasszon valamit... Aztán szerencsére természetes úton távozott... :))

Légyölõ Galóca 2011.09.08. 11:31:33

Fel se tûnt. Csak az, hogy könnyezik, vakarássza az orrát. Két napig... Na aztán lámpa bele, csipesz bele, hála az égnek könnyen kijött. :D Mi se voltunk épek tesómmal: versenyeztünk, ki nyel le több egy- és kétforintost (még a régi nagyokat). Nyeltem gyûrût, rajzszöget... ^^"

emmamam 2011.09.08. 11:37:18

jézus... %lol% azzal már cirkuszban is felléphettetek volna... :D

Légyölõ Galóca 2011.09.08. 11:38:39

Simán. Gyerekkoromban tanultam meg füstkarikát is eregetni. Kicsórtunk pár szál cigit, aztán gyakoroltunk. %mrgreen%

Mata Hari 2011.09.08. 11:40:49

Egyébként akkor még ott maradtunk és beszélgettünk a doktornõvel, azt mondta, számtalan sok ilyen eset van, idegen tárgyak a kisgyerekek testnyílásaiban.. Mesélt néhány borzasztó esetet is.. Tényleg nagyon oda kell figyelni rájuk!

emmamam 2011.09.08. 11:42:16

Bizony, MH.... És milyen hamar megvan a baj. Dehát a fene se gondolta volna, hogy egy ilyen "vén szamár" agylövést kap és elkezdi az orrába dugdosni a tiktakot... :O aszittem, legközelebb ilyen veszély Álmosnál fenyeget majd, oszt tessék. :) LG... %mrgreen%

Mata Hari 2011.09.08. 11:46:05

Ugyammá vén szamár.. ne mondj ilyet, öcsköst a májusi mûtét elõtt 1 héttel vittük be megint, akkor egy bogár ment a fülébe a biciklizéskor.. azt is doki vette ki.. :D:D Emma, mire ezek a kölykök felnõnek, mi beleõszülünk! :D

Légyölõ Galóca 2011.09.08. 11:46:53

Így is, úgy is, akkor meg mindegy, nem? :P

kékáfonya 2011.09.08. 11:52:09

Akkor én még ne szóljak egy szót se az enyémekre, eddig nem tört csontjuk, nem dugtak semmit egyetlen nyílásukba se, és ügyeletet is legfeljebb lázzal vagy torokgyulladással láttunk. Na majd Borka pótol :D

Mata Hari 2011.09.08. 11:56:41

Az a helyzet Áfi, hogy "minden jó, ha vége jó" és eddig hálégnek túléltünk minden baleseti nyavalyát.. Egyik sem volt maradandó.. Gondolod.. Borika pótolja? ;) Akkó készüljetek, sok-sok kötszerrel meg jóddal.. :D

Barackbaba 2011.09.08. 12:02:48

inkább ne pótolja... :D Mi eddig Hannával jártunk az ügyeleten baleset miatt, mikor fotelestõl nekiesett a szekrény élének... a mai napig látszik a nyoma. de Ármin is naponta új sebhelyet szerez magának... %rolleyes%

Barackbaba 2011.09.08. 12:03:44

MH, a bogár, az más, azt nem Viktor tette a fülébe... :D

gréta_ 2011.09.08. 17:06:34

Szia Emma! Nekem az augmentin ütötte meg itt a "fülemet". Eddig is szedték a gyerekek ?:) Csak mert én allergiás lettem rá,sõt, a testvérem is.. nekem a szám dagadt fel, meg sebesedett ki,ráadásul ezt egy mandulagyulladás láz kombóra írta fel a doki,erre még a szám is feldagadt meg kisebesedett,tehát konkrétan 5napig nem bírtam eni,de még inni s alig,majdnem kórház lett a vége... (-6kg is..) bátyám pedig az egész testén kiütéses lett tõle.. mondjuk én elég sok rémsztorit hallottam az augmentinrõl,sokan mondták ismerõsök,hogy allergiások rá... azóta nem mer még másfajta antibiotikumot sem felírni nagyon a dokim :D:D

Thalia 2011.09.08. 18:47:31

barbi...te jó ég...:)

emmamam 2011.09.08. 18:54:15

Gréta, Álmos sajnos elég erõs antibiotikummal, Ampicillinnel kezdte jóformán az életét... Én attól tartottam az üti majd ki, de nem. Az Augmentin is penicillinszármazék, gondolom, emiatt lett bajotok, bár úgy hallottam erre nagyon sokan allergiásak, akik egyébként a penicillinre nem... :O :( Lényeg: Álmosnak nics baja tõle, remélem, nem is lesz, a másik kettõ is gyakran kapta - sajnos -, nem ütötte ki õket sem. Sajnálom, hogy ilyen rosszul jártatok...

P.Kriszti 2011.09.08. 19:23:16

Bocs,Emma,de ahogy olvastam,kuncogtam...annyira én fiamra hajaz Ármin...bár Zéti még nem "dugott"(:(;de ami késik...ájáj(:

gréta_ 2011.09.08. 19:23:33

én csak szorítok,hogy nálatok ne legyen baj! :) Hát igen,mi megszívtuk,életem legrosszabb karácsonya volt,amikor semmit sem tudtam enni,a többiek meg ették a bejglit meg a halászlevet és egyéb finomságokat.... :D

emmamam 2011.09.08. 19:26:46

Kriszti, még nem... %lol% Nos, hát igen, látod, én is azt hittem, hogy megúsztuk... :) Gréta, tudom, milyen rossz, sajnos én is penicillin-allergiás vagyok... :( Egyfolytában rettegek, a gyerekeken mikor jön ki...

abidasha 2011.09.09. 08:05:18

:))) a tictac megolvad és kifolyik magától nem? de édes dolog, hogy jutott eszébe :))) Én az ujjam dugtam be mindenhova :)) És Én is augmentin érzékeny vagyok.
süti beállítások módosítása