emmamama 2011.08.20. 12:37

Ünnep

Nekem augusztus 20. a "kedvenc" nemzeti ünnepem.

Szeretek magyarnak lenni, szeretem, hogy magyar vagyok, nem vágyom el innen, nem tudnék máshol élni. Tudom, honnan jöttünk (de nem merek belegondolni abba, hová tartunk ), és szeretném, ha  a gyerekeink is tudnák. Apjuk tesz róla egyébként, helyettem is. Úgy neveljük õket, hogy büszkék legyenek a magyarságukra, és ne csak "magyarkodjanak". 

 

6 komment

Címkék: ünnep

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr55973404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsu 2011.08.20. 13:46:27

Nagyon helyes! Szép ünnepet!

Mata Hari 2011.08.20. 14:20:57

..én már sok mindent megéltem a "Magyarság"-ban/ból.. ebben az egyben, hogy Büszke lennék, kétségeim vannak ;) Ettõl függetlenül kellemes idõtöltést, szép napot kívánok!

kékáfonya 2011.08.20. 15:11:32

Szépen leírtad, mélyen egyet tudok érteni.

emmamam 2011.08.20. 15:49:35

MH, ezen én is elgondolkodtam, hisz vannak olyanok szép számmal közöttünk (magyarok között), akik miatt szégyellenem kellene nekem is magamat. De nem teszem, mert nem tartozom közéjük. Te se tedd. ;-) :)

Légyölõ Galóca 2011.08.20. 17:06:32

Örülök, hogy magyarnak születtem, csak gáz, hogy ide. %rolleyes%
süti beállítások módosítása