emmamama 2011.07.16. 17:16

Csúfolják...

Apjuk mesélte, hogy amitõl tartottam, az bekövetkezett.

Az utcánk végén lakik a gyerekek egyik ovistársa, amolyan igazi kis vadóc. Hozzánk is el szokott szökni játszani. Apja Árminnal biciklizett, és látta, amint a lányka nagyobb barátjával mond valamit és nevet (egyértelmûen Árminon). Legközelebb ez megismétlõdött, de akkor már megcsapta apja fülét a "Disznófejû!" jelzõ is. Két okból volt szerencséje a lánykának:

1. Ármin (valószínûleg) nem hallotta a csúfolódást (vagy egyszerûen nem akart róla tudomást venni)

2. Elég messze voltak apjától...

Egyébként is dilemmázik ilyenkor az ember, mi a jó. Megvédje a szemüveges gyerekét, vagy itthon szépen regélje el neki, hogy miért rossz a csúfolódás (érdekes módon ezt az enyémek valahogy maguktól tudják...), továbbá miféle szellemi fogyatékban szenved az, aki csúfolódik, és mi vele a teendõ...

Én mindenesetre elsõ felindulásomban közöltem apjával, ha még egyszer meghallom ezt R. szájából, kitépem a haját.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr275973428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szottyadt Szömörcsög 2011.07.16. 17:25:59

Én a nyelvét tépném, tovább hatásos. :P (Nem ám, nem vagyok én ilyen szadista, csak tudom, mekkora hatással tud lenni egy gyerekre az, ha a társai csúfolják. %evil%)

varnyu 2011.07.16. 18:06:09

Ármin is szerencsétlenségnek fogja fel a szemüvegességet? Vagy csak Te?

emmamam 2011.07.16. 18:08:47

én. õ nem. errõl teszünk. ;-) gondolkodtam is, hogy kiveszem onnan a szerencsétlen jelzõt. (nagyon élénken él bennem, mikor ovis koromban engem is a szemüvegem miatt csúfoltak.)

varnyu 2011.07.16. 18:17:49

szerintem vedd ki ;)

szederke 2011.07.16. 20:03:52

az én kicsinyeim meg cigányoztak....így utólag viccesnek tûnik már,de akkor a kikerekedett szemeiket kellett volna látni,mikor megmondtam nekik,hogy miért nem kéne....p az a baj,hogy te nem tehetsz semmit,csak max azt hogy szólsz a szüleinek,finoman figyelmeztetve õket,hogy beszéljék meg a gyerekükkel ennek az ártalmasságát

emmamam 2011.07.16. 20:25:20

Szeder... %lol% %mrgreen% Namost tudnék én erre ideológiát gyártani, hogy a kettõ között mi a különbség (nem durvaságában, hanem mélyebb okaiban), de nem teszem (Mer zsibbadt hozzá az agyam. :)) Az elbeszélgetés, ahogy eszembe jutott, úgy el is vetettem, mert mit várjak attól a szülõtõl, aki sokszor azt se tudja, merre jár az 5 éves gyereke, és még tudnám sorolni... %confused%

emmamam 2011.07.16. 20:25:46

Szotyi: igen, lehet. Varnyu: kiveszem, mert valóban nem szerencsétlen. :)

kata... 2011.07.16. 21:08:52

a gyerekek nagyon kegyetlenek tudnak lenni:(

Barackbaba 2011.07.17. 08:09:42

Tudom, Kata, ez valahogy velük is jár még ebben a korban... (Nincs is ezzel baj addig, míg nem az enyimekkel kegyetlenek. %mrgreen% :))

Mata Hari 2011.07.18. 08:29:10

Sajna a felnõttekben is van egy ilyen tulajdonság, amit nem tudnak szabályozni.. Gondolj csak bele, hány olyan ember van, akin faragni lehetne.. ;) Lányomat is csúfolták anno.. Ilyenek a kölykök, ha kövér, ha szemüveges, ha sérült, ha akármi van ami nekik buli, azonnal csúfolják a másikat! Egyik énem aszongya, jól pofán kell vágni az ilyet, ellenben ha hagyjuk, hogy lecsituljon, akkor le fog szép lassan.. ;)

Barackbaba 2011.07.18. 08:42:51

Tudom én, MH, dehát ilyenkor csak felébred az emberben az alvó oroszlán. %mrgreen% Mindenesetre, ha meghallom újra, elbeszélgetek a kiscsajjal egy kicsit.

alufólia. 2011.07.18. 12:39:23

sosem szerettem a csúfolódó gyerekeket, meg felnõtteket, meg úgy összességében az ilyen embereket. mert én nem tudom megérteni, hogy ha valakit csúfolnak attól nekik miért lesz jobb.. áhm.. :(
süti beállítások módosítása