emmamama 2011.06.22. 16:54

Hõõõõs

Apjuk telefonált, túlélte Ármin a fogorvost, nem is akárhogy: egy szó nélkül tûrte még az injekciót is, aranybogár... Több lyukat is találtak sajnos a fogain; ellátták jutalommatricákkal a kezelés után... Most mennek, választhat egy kisautót magának, mert ügyes volt. Én meg leállítom a negrótcsokitcukrot itthon és a nagymamáknál is, mert ezek szerint nem elég a gondos fogmosás. Hannát is bevisszük majd ellenõrzésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr395973438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flashback. 2011.06.22. 17:25:18

na most össze is szégyeltem magam,mert fele ennyire jól nem bírtam volna.. :D de tudtam én hogy nem lesz baj :))

kata... 2011.06.22. 18:19:08

ügyes nagyfiú!!:)

madárka. 2011.06.22. 19:26:02

Örülök neki! :) Kis bátor...

Fõni 2011.06.22. 21:45:33

Ügyes volt. Amúgy nem biztos, hogy az édességek miatt, ha csak nem egész nap az van a szájában... Van aki akármit is csinál, genetikailag "lyukadékonyak" a fogai, sokszor pedig a túlzott fogmosás a nem megfelelõ fogkrémmel a baj forrása -> a fehérítõs fogrémek pl kinyírják a fogzománcot

Mata Hari 2011.06.23. 08:28:08

Grati a kis hõsnek! :) Küldhetne nekünk egy kis marék bátorságot! :D

Barackbaba 2011.06.23. 08:53:41

Fõni, hát, nem tudom... :( Nincs egész nap a szájában, persze! Lecsúszik 1-2 kinderpingui, túrórudi, meg sajna 1-2 negró is (azt utálom a legjobban, mert ragad mint a rosseb, utána zavarom fogat mosni általában), de nem rágcsál egész nap cukrokat. De így is sok. Jah, és szereti a szörpöt... Meg ilyenek. Az én fogaim nagyon rosszak, a férjemé viszont tökéletesek. Meglátjuk, majd mi lesz... Valószínûleg fogszabályozója is lesz, mert keresztharapása van (mint nekem, és Hannának is. Pedig õk sosem cumiztak és nem szopták az ujjukat... Érdekes dolgok ezek. :)) MH, bátor volt nagyon, elmesélte apja itthon. Nagyon büszke vagyok rá. :) (Mondjuk ehhez a doktornéni hozzáállása is kellett... :))

duzduzfamily 2011.06.23. 10:23:43

Ügyi kispasi! :D Kíváncsi leszek, Vera hogy viselkedik majd. Mi még nem vittük, mert nem volt gond, de akkor is ideje lenne már... %redface% Mondjuk fúrást, tömést végignézett az apucinál, tehát nem lesz tök ismeretlen minden. :D

Barackbaba 2011.06.23. 10:25:24

Fõni! Gyerek Signál fogkrémet használnak a csemeték, de a doktornéni azt mondta, ha rendes bolti vagy gyógyszertári fogrém (nem olyan ki tudja honnan jött vásári) akkor mindegy, hogy milyen fajta! A "genetikai rossz fogakra" (amit az anyósom is szokott emlegetni) felhúzott szemöldökkel azt mondta a doktornéni, hogy hülyeség! (Persze nem így fogalmazott, de láttam az arckifejezését!:) ) Azt mondta, hogy a fogak minõsége valóban személyenként változik, de a gyengébb minõségûekre jobban kell vigyázni, és pont olyan szép és tartós lesz, mint a jobb minõségû! Ezeket onnan tudom, hogy sok mindent kérdezgettem Tõle, had "okosodjak"! Böczike voltam! :)

duzduzfamily 2011.06.23. 10:28:15

Ezzel meg nem értek egyet. Mármint amit a dokinéni mondott. Anyukám hiába mosta a legjobb fogkrémekkel rendesen (felnõtt korában persze), akkor is sorban romlottak el. Én ugyanazzal sikálom, amivel a férjem (és eggyel kevesebbszer/nap %redface%), és míg nekem nem romlik, õ visszatérõ vendég a fogdokinál. %rolleyes%

emmamam 2011.06.23. 15:34:21

Duzduz fogmosás és fogmosás között is vannak óriási különbségek, de konkrétan arról van szó, hogy vannak akik meg engedhetik maguknak, hogy napközben is csokizzanak "büntetlenül", de vannak olyanok is akiknek édesség nélkül is ajánlott a napi minimum háromszori fogmosás! Egyébként ez nem ennek a dokinak a kitalációja, hanem olvastam már több helyen is, hogy ez orvosilag igazolt tény! Persze a dokiknak egyértelmûen a gyenge minõségû mosatlan fogakkal rendelkezõ emberkék a biznisz! Egyébként én általános iskolás voltam, szüleim néha szorgalmazták az esti fogmosást és ennyi! 1977 környékén iskolafogászaton kihúztak nekem egy örlöfogamat, és hármat betömtek. Majd a többi gyerekkel végighallgattam a dokibácsi tanácsait, fõ étkezések között ritkán eszem édességet, úgy mosok fogat (és akkor) ahogyan Õ tanácsolta, és 34 év óta nincsen rossz fogam. Sokaknak biztosan kényelmesebb megoldás ha azt mondják, ha nem ennék édességet az én fogaim akkor is megromlanának, és egyértelmû, hogy ez a kényelmesebb megoldás is! De valamit valamiért!!! Böczike voltam :)

madárka. 2011.06.23. 19:49:33

Én úgymond szerencsés vagyok ilyen téren: kiskoromban a rengeteg bevitt vitamin és kalcium rásegített a fogaimra és a csontjaimra: egyszer sem tört még el semmim és nincs egy rossz fogam se, bár még csak 16 leszek.
süti beállítások módosítása