emmamama 2011.06.04. 18:26

Elballagott

Kissé kétségbeesve indultunk tegnap Hanna ballagására, ugyanis úgy tûnt, nem tudja a verseit (hetek óta nincs oviban...). Csütörtökön anyuval gyakorolta, pénteken anyósommal (míg én Álmosügyben Sz-on mászkáltam, illetve Ármint vittem dokihoz), de ez nem látszott elégnek. Be is paráztattam szegény óvónénit, hogy Hanna tudása igencsak hiányos... Végül aztán végigénekelt, mondókázott mindent, még azt a verset is elmondta Zsófival és két kisfiúval, aminek a gyakorlásába bele sem kezdtünk...  Nemmondom, a ballagós vershez azért elkelt a segítség :

... De azért nagyon megdicsértük, és nagyon büszke voltam rá, és nagyon remegett a kezemben a kamera, naná, mert végigbõgtem az egészet...

Képek:

  

  

  

Zsófival, így utoljára...

  

  

Ármin lázas volt pénteken egész nap; itthon lázcsillapító után Hanna papucsában és kisgatyában azért nem hagyta ki a kedvenc traktorját: "Csak egy picit ráülök, jóóó?

(Ma már szinte teljesen jól van. )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr475973451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2011.06.04. 20:07:07

jajj istenem, kell ez nekem, itt pityeregni...:) köszi a képeket, isteniek! Hanna milyen szépség! Ármin meg olyan jófej! Õ is szép! dehát tudod te...:)

emmamam 2011.06.04. 20:08:18

Ne tudd meg, hogy bõgtem ott, tiszta ciki volt mááá... %rolleyes% Köszi... %redface%

Mata Hari 2011.06.04. 20:58:00

Jajj, hát elballagott a lejányka.. :) Kalap emel neki és nektek is Szeptemberre.. %twisted% :D Nem hajlandó nekem betölteni a vidit, sztem minden 14 év alatti a környéken épp kockul vagy nemtom.. reggel gyorsabb lesz, akkor megnézem.. Aranyosak a gyerekek.. nemá, nektek van ballagótarisznyátok? :O Hanna kis mázlista, itt ilyesmi nem vót..

emmamam 2011.06.04. 21:00:28

:D Van ááám! És volt benne kis figurás hegyezõ, meg nyalóka, meg dobókocka. :) És könyvet is kaptak. :)

Mata Hari 2011.06.04. 21:03:53

Az jóóó.. betûzgethet a betûkkel.. :D Azt tudom, hogy imádnak rajzolni Árminnal együtt.. Áh, én is pityeregtem amikor uccsó nap elballagtak.. :( Sebaj, lesz még ilyen ballagás a családban! :D

madárka. 2011.06.04. 21:15:01

Istenkém, hogy nõnek a gyerekek! Unokahúgom is tegnap ballagott, bár az az elõadás inkább vontatott volt, mintsem megható. Egyébként én is pityeregtem volna a helyedben. :) Nagyon csinos Hanna, Ármin meg aranyos. Jobbuljatok csak.

flashback. 2011.06.04. 21:17:45

hjaj mindig nézek nagyokat milyen gyönyörû, helyes kis(nagy)lányod van :) én az óvodai ballagásomból csak annyira emlékszem hogy az elsõ két percben kivettem a pogácsát és megettem ott helyben,anyukámnak biztos más érzés volt..

P.Kriszti 2011.06.04. 21:41:48

Hatalmas gartula a nagylánynak!Sok sikert szeptemberre(:

kékáfonya 2011.06.05. 10:58:40

Nagy gratula a nagylánynak, és nektek sokkal zökkenõmentesebb elsõ tanévet, mint amilyen nekünk jutott!

emmamam 2011.06.05. 11:28:11

Remélem, úgy lesz. :)

Juszticia 2011.06.05. 14:46:33

Nagyon édes nagylány már! És a verset is ügyesen elmondta!:) Árminnak jobbulást! Ági

kata... 2011.06.05. 20:25:53

öregszenek ezek a gyerekek,most iskola,aztán mindjárt itt az egyetem:D én is mindig sírtam a ballagásokon,be kell valjam a mostanin is alig tudtam nyelni a könnyeket,mikor megszólalt a zene:(

abidasha 2011.06.06. 20:10:06

miért mindig a bõgõsnél van a kamera? :D:D

emmamam 2011.06.06. 20:14:28

ez jó kérdés. apjuk rezzenéstelen arccal ülte végig, mégis én fotóztam. %mrgreen%
süti beállítások módosítása