emmamama 2011.05.27. 06:41

R.I.P.

Megadta magát a mosogatógépem... Lassan egy hónapja szervízben van, tegnap szóltak, hogy nem tudják megcsinálni, illetve igen, valami horribilis összegû alkatrészt kellene bele szerezni, de vagy jó lenne, vagy nem.

Úgyhogy csendben magamban megsirattam szegényemet... Élt 4 évet... (Ami valljuk be, nem túl sok...)

F. egyre erõlteti, hogy vegyünk másikat, de én nem szeretném. Másra kell most a pénz, nekem meg nem esik le a karikagyûrû az ujjamról, ha mosogatni kell. Csak az idõt sajnálom rá... Mármint a mosogatásra. De Ármin majd segít nekem. :D 

Most azon problémázok, hogy mit tegyek a tátongó lyukkal a helyén... Egyelõre ott tárolom a bevásárlókosaramat.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr645973458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mata Hari 2011.05.27. 06:48:31

Akkor te nem úgy vagy vele, mint szegény öreg Eötvös, hogy elõkapta a mellényzsebbõl: - Van mááásik! :D Kitartás, elõbb-utóbb biztos, hogy lesz mááásik, addig meg hát marad a manuális oroszlán része a dolognak.. ;)

emmamam 2011.05.27. 06:49:51

Hát, nincs másik sajna. :D Á, én már ehhez sem ragaszkodtam, hogy legyen... ha a mosógépünk ment volna tönkre, na, akkor asszem a falat kaparnám most... :D Enélkül meg elvagyok, csak sajnálom. Úgy hozzám nõtt... %mrgreen%

.Tommy 2011.05.27. 06:51:16

hmm.. valahogy soha nem akartam mosogatógépet.. pedig elég gépmán vagyok.. :o Béke poraira..:D szivacs.. (mármint elõ vele)

emmamam 2011.05.27. 06:52:29

aazaaaz! :D a szó mindkét értelmében szivacs... :P

Mata Hari 2011.05.27. 06:52:44

szivacs meg a jar kombó.. víváá.. :D

emmamam 2011.05.27. 06:57:51

jar, jah. azt használom, mert kerestem a márkát, amitõl nem rohad le a kezem... eddig ez a legjobb. :D

.Tommy 2011.05.27. 06:59:13

nekünk más kézfinom van..csak most nemtom mi.. vagyis tom csak nem tom h kell írni igy nem fogom.. ancim egyszer vett Jart (asszem az volt) de csak azé me rózsaszín volt.. :o %mrgreen% (én meg elindulok mán) cumpi.. :)

emmamam 2011.05.27. 07:02:49

erre emlékszem, hogy írtad... %lol% (Ancid és a pink jart... :D Enyim most sárga, mert E-vitaminos és anyámkínja.) Induljál a csatába... szorítunk neked. :) (Gondolj arra, már, ha lehet, hogy minél rosszabbul vagy, annál rosszabbul vannak a hibás sejtjeid is, és pusztulnak mint ááállaaat... te meg meggyógyulsz szépen. :))

kékáfonya 2011.05.27. 09:01:12

A mosogatógépek nem túl hosszú életûek... A mienket Barnus születésekor vettem (lassan 4 éve) és már 2x volt szervízben, és így is 3x kell elindítani mire 1x elmosogat. Mondjuk legalább megy. Még.

euphoria. 2011.05.27. 09:36:10

nekünk még szerencsére nem romlott el, de amikor én mosogatnék vele mindig pittyog, hogy nincsen benne só és mindig elfelejtek tenni bele, úgy hogy nem lesz valami hosszú életû.. :(:D de én kézzel is meg ezzel a masinával is utálok mosogatni..

emmamam 2011.05.27. 09:36:45

Na, ezaz, Áfi. Most mi a garancia arra, ha veszünk egy újat, hogy pár év múlva nem hal meg az is? Áhh. Borzalom.

emmamam 2011.05.27. 09:40:21

Eup, na, a sót meg az öblítõt nálunk is mindig hiányolta, de F. nem hagyta sokáig... (Felõlem meg pisloghatott volna. :P :D)

proofreader 2011.05.27. 09:41:05

Ezekben a rohadt gépekben (mosogató, mosógép, hûtõ, ...) mindig pont a legdrágább alkatrész nyiffan ki? Elvileg nem azért olyan drága, mert annak kurva jónak kéne lennie? Nem értem én ezt.

kata... 2011.05.27. 16:51:18

nekem sosem volt,és kissé idegenkedek is tõle:) Béke poraira:(:( illetve alkatrészeire:D

emmamam 2011.05.27. 20:12:59

Proof, hát ezaz. Szerintem dirrekt van így. %twisted% Kata, én is így voltam vele, de nagyon megszerettem. :)

emmamam 2011.05.27. 21:54:18

Drágám döntöttem!!! Veszünk másik mosogatógépet! Pontosabban veszek, az elsõt is én vettem. Ilyen felfogással, hogy hátha elromlik, semmit nem szabadna venni! Sem cipõt, sem hûtõt, sem autót, sem semmit! PROOFREAder! Elvileg azért drága mert sokáig kellene jónak lennie, de a gyakorlat más, hogy azért a mosogatógép gyártók se menjenek tönkre! Négy és fél éve 135000Ft-t vettük (most is annyiba kerül) Vezérlést kellene kicserélni benne mert beázott, ami több mint 60000 Ft. Valószínû, hogy azért ennyi (egyébként a töredéke szerintem) ,hogy ne érje meg javíttatni, ujjat kelljen venni! Erre még rájön a munkadíj, és már nem is érdemes javíttatni! Egyébként a mosogatógépek között is nagy eltérések vannak, de meggyõzõdésem, hogy kézzel így elmosogatni sosem lehet! Már eleve a lágyvíznek köszönhetõen nem lesznek foltosak az edények, nem lesz homályos az üveg és még sokáig lehetne folytatni! Böczike voltam :) :)

P.Kriszti 2011.05.28. 17:59:11

Nekem nemrégóta van,de nem adnám semmiért(:vegyetek is!

abidasha 2011.05.28. 18:06:56

nekem sosem volt. utálok is mosogatni!! :))

emmamam 2011.05.29. 07:58:09

Emböröm, szerintem a litániádból az jött le, hogy nem vagyunk közös kasszán... %lol% Pedig a te bankkártyádat is én nullázom le... %redface% Na, eldöntötte: VESZ egyet. (Azt mondta, azért, mert fél, hátha egyszer neki kell mosogatnia. %mrgreen%)

Bot* 2011.05.30. 08:26:23

A miénk is be ... kicsit folyt a víz belõle a szivattyúnál ... Mivel a szivattyú nem szerelhetõ csere, de a motorral együtt árulják csak, így 19 ezer lenne ... 5 fõnél naponta megy! (átlag) 7 éves!!!! ... szétszedtem ... és ... a tömbszelencéjét jobban megfeszítettem (alátettem még egy alátétet ((hézagoló)) ub40 spré ... mivel szorosnak ítéltem ... magyarul: szorosabbra vettem a két felületet ahol csepegett a víz ... azóta 3 hónap telt el ... Nem bûvész vagyok csak adtam neki még 1 esélyt! %wink%

emmamam 2011.05.30. 08:32:46

Bot, nagyon tudsz! :D Miénk is naponta ment, volt, hogy 3-szor is, ha épp sütöttem is valamit... F. is ezermester, de ezzel a vezérléskütyüvel nem tud mit kezdeni ugye...
süti beállítások módosítása