emmamama 2011.04.28. 12:42

Keserû

Másnál is elõfordult már, hogy a rántott padlizsán, aminek frissen semmi baja nem volt és finomra sikerült, állásában megkeseredett? Vacsorára már nem tudtuk megenni a maradékot... Vagy parajelenség, vagy én vagyok hihetetlenül béna megint... Akinek van tippje, hogy kerüljem el ezt legközelebb, írja le nekem, legyen szíves... :)

6 komment

Címkék: gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr955973481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szottyadt Szömörcsög 2011.04.28. 12:43:44

Jártam így. Ugyanígy a hasábkrumpli is keserû, amikor már nem friss és meleg. Tippem: ne hagyjatok belõle. %mrgreen%

emmamam 2011.04.28. 12:46:02

köszi, az lesz! :D de ez tényleg irtó keserû volt hallod... én még ilyent nem értem. :) (mondjuk, nem is csináltam eddig rántott padlizsánt... %rolleyes%)

euphoria. 2011.04.28. 17:47:10

én meg nem is ettem még soha rántottan, csak sütve de nekem az is marha keserû lett, melegen és hidegen is %rolleyes%

lancelotbeka 2011.04.30. 06:45:27

Erdélyi barátaimtól tudom,nem lesz keserû a padlizsán,ha nem fémpengével szeletelik.A fémtõl keseredik be.Mûanyag késsel kell szeletelni.

emmamam 2011.04.30. 08:11:11

Békaaa, kösziiii! :D (A mi erdélyi barátaink - illetve az asszonka erdélyi - is sokszor csinálnak padlizsánt, mindenféle formában (és tuti nem lesz keserû); lehet tõle is meg kellett volna elsõ körben kérdeznem. :D)

fönícia 2011.05.04. 14:17:55

Akartam írni, hogy hátha csak a te ízérzékelésed a terhesség miatt, de közben olvasom már tényleg lehet ilyen... o.O
süti beállítások módosítása