emmamama 2011.04.12. 17:41

Fészbúk

Mióta F. 12 órákat dolgozik (egy hónapja, egy szabad hétvégével ) azóta levelezõ tagozaton vagyunk. Este hullafáradtan hazaesik, még meglocsolja kint a virágokat, még elmegy a nagyfiához a "kiskertbe", még elintézi az ügyes-bajos dolgait, aztán, amíg a gyerekeket fürdetem (én vállaltam be a fürdetést, hadd pihenjen addig is), ideül egy kicsit netezni. Küldök neki minden nap valamit az üzenõfalára (õ meg az enyémre ), tegnap ezt kapta:

A gyerekek is hallgatták, amikor keresgéltem, aztán Hannának annyira megtetszett, hogy meg kellett hallgatni még vagy ötször. Este már Ármin is kántálta, hogy "Késõ van, gyere haza!"

Nem sokat beszélgetünk már este, én is hulla vagyok (és sokszor indokolatlanul ingerlékeny :(), gyerekek is nyúzzák, így hát marad ez a virtuális "kedvesség"...

Hála neked FB. (Úgyhogy perpillanat nem is vagyok kíváncsi azokra a véleményekre, amelyek az internet kapcsolatromboló hatását hangsúlyozzák - ebben az esetben ugyanis épp a hasznát élvezzük. :))

(Mindenesetre alig várom, hogy leteljen ez a munkaszakasz... Nekem is sok, pedig nem is én dolgozom. Ha a hét minden napján, 24 órában kellene a gyerekek gondját viselnem, már megszültem volna szerintem... Még jó, hogy van az ovi, és még jobb, hogy vannak a nagyszülõk. :))

***

Ármin beszólását még ideírom...

Fürödtek egyik este a kádban, utána mesélte Hanna:

- Ármin pukizott a kádban!

Ármin:

- Mégis a te oldaladon jött a buborék!


A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr515973493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moranna 2011.04.12. 18:02:07

Senki sem mondja, hogy csak hátránya van az internetnek, én például azt szeretem legjobban, mikor Kedvesem apujával tud beszélgetni skypon, mert kamionozik és csak három hetente látja. A facebook is jó dolog, csak ésszel :) Ármin pedig...édes-vicces :)

Thalia 2011.04.12. 18:47:51

Remélem már nem sokáig tart ez a levelezõ tagozat...:) Árminék meg...:)

emmamam 2011.04.12. 19:10:24

Itt tényleg nem mondta senki, Moranna. :D De olvastam sok helyen (neten), hogy van ilyen hatása is. Egyébként tényleg van. De szerintem is többet használ, mint árt. :) Thalia, hát még én hogy remélem.. :)

Moranna 2011.04.13. 08:02:19

Igen, van ilyen hatása is, én arra gondoltam, hogy nem CSAK rossz hatása van :) Az a 'csak' a lényeg :) Persze én is nagyon remélem, hogy hamarosan személyesen beszéltek :)

euphoria. 2011.04.13. 09:24:27

szerintem is csak használ az internet, legalábbis õszinte kapcsolatoknál és nincsen romboló hatása %redface% ármin pedig egy tündér :D annyira jókat nevetek az elszólásain.. hajhj F. ki tudja pihenni magát rendesen?:(

emmamam 2011.04.13. 09:36:30

nem tudja sajnos...

P.Kriszti 2011.04.13. 09:40:10

Kitartást... Ármin a legjobb fej...((:

Mata Hari 2011.04.14. 06:46:47

Egyik reggel én is küldtem embörnek egy "jó reggelt drágám"-ot a búkon, õ meg visszaírt "neked is".. attól függetlenül, hogy itt ült velem szemben és beleesett az ikariamon a csatába.. :D Igen, sok a meló itt is nála is a kolhozban most nyügi van.. Zajlik az élet, majdcsak lemegy ez az idõszak! Ármin pezsgõfürdõje.. %mrgreen% Kis srác kivágta magát a felelõsség alól 2 szóval! :D

Barackbaba 2011.04.14. 16:46:59

MH, mi is játszottunk már ilyesmit itthon is. :D
süti beállítások módosítása