emmamama 2011.01.15. 16:31

Elsodródva

Tegnap ezt a filmet néztük F-fel. Nekem tetszett, de apjukon úgy láttam, alig várja, hogy vége legyen, mert unta cefetül.

Akit érdekel az emberi hülyeség korlátlansága és tragikus következménye, annak ajánlom ezt az állítólag igaz történeten alapuló másfél órás "szörnyûséget".

(Ha a trailert megnézitek, ne lepõdjetek meg, valami idióta keveréknyelven beszélnek itt; németül és angolul talán... De aki így is érti, annak jó . Mi a szinkronos változatát néztük. )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr935973553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emmamam 2011.01.15. 18:12:21

Nem untam Drágám és köszönöm, hogy filmeket töltesz le nekem, amiket általában éjjel tudok idõhiány miatt megnézni! Nem volt rossz film, csak én általában a pörgõsebbeket szeretem, meg az sem baj, ha patakokban ömlik a vér(pl.: Fûrész összes) attól lesz szép napom!!!

emmamam 2011.01.15. 19:08:47

aszittem, unod, azért nézed percenként, hogy mennyi van még vissza belõle. :P

Jeefo 2011.01.15. 21:16:10

Keveréknyelv? %lol% Ez német volt, csak ezeknek mániájuk az angol szavak benyögése. :D

hlm 2011.01.15. 21:27:29

ha sikerül összekanalazni magam (fáradt vagyok :) ), én is megnézem :D

eszemiszom 2011.01.16. 06:43:53

Nemtom,,, engem egy jó kis (akció)vígjáték tud kikapcsolni..

Barackbaba 2011.01.16. 08:37:37

Jeefo.... :P ennyit a nemlétezõ nyelvtudásaimról. %mrgreen% én az elején angolt hallottam, aztán németszerûséget, lent a kommenteknél meg mintha valaki angolul azt reklamálta volna, hogy milyen nyelven beszélnek ezek, aztán így összeraktam, mer aszittem, hülyeség. %mrgreen% eszemiszom: azokat nincs türelmem megnézni... :) nekem valami nagyon lélektani, vagy nagyon thriller kell, hogy odaszögezzen a tévé elé. :)
süti beállítások módosítása