emmamama 2011.01.01. 11:04

Szilveszter

Tegnap délután fél 3-kor már elmentünk a barátainkhoz... Fantasztikus terített asztallal vártak minket, és a másik baráti házaspárt a 2 gyerekükkel; még tatárbifsztek (vagyhogykellírni) is volt. El is fogyott. Meg töltött káposzta, amire már nem futotta az erõnkbõl (de Rita barátnõm éjjel ide csomagolta legalább a felét, úgyhogy majd most megkóstoljuk ), meg fasírt, meg sült hús, megmegmeg... És rengeteg finom bor. Meg minden.

Végigbeszélgettük a délutánt, aztán az éjszakát; én a magam részérõl nagyon jól éreztem magam, még itthon is a poénokon röhögtem magamban... A gyerekek alig akartak hazajönni, és természetesen felforgatták szokásukhoz híven az egész házat. A gyerekpezsgõt még szilveszter elõtt elfogyasztották, úgyhogy csak mi, felnõttek koccintottunk; én most sem fogadtam meg semmit, csak reménykedtem, hogy jövõre eggyel többen ünnepeljük az új évet majd, és megpróbáltam nem gondolni semmire, nem nézni sehová, nehogy elbõgjem magam a meghatottságtól.  

Fényképezõgépet legnagyobb szívfájdalmamra elfelejtettem vinni, pedig lett volna mit fotózni...

9 komment

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr95973567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2011.01.01. 12:11:02

valamelyik blogon láttam egy nagy adag fasírtot lefényképezve, és még te is szóba hoztad, most már igazán megkívántam:D. Tökjó hogy ennyire jól éreztétek magatokat, idén már biztosan egy pohárral vagy cumival több pezsgõt kell kitöltenetek *.*

katavagyok 2011.01.01. 13:04:15

Boldog 2011-et!!!:)

eszemiszom 2011.01.01. 16:53:59

Szép volt, jó volt, elmúlt! :D

(b)logika 2011.01.01. 17:10:27

Boldogságos új évet, Emma, mindõtöknek :) A pocaklakónak is :)

Jeefo 2011.01.01. 19:49:15

Nekem is ilyen beszélgetõs szilveszterem volt, és öröm is ért: nagybátyámnak (tudod, aki kerekesszékes, és a felesége tavaly... :( )nagyon-nagyon szimpi barátnõje van. *_* Úgy örülök, hogy boldog. :) Legyen nektek is nagyon boldog évetek most is, meg hát mindig. :)

mi naplónk 2011.01.01. 23:54:16

örülök hogy jól éreztétek magatokat Emma! Boldog újévet! :)

manókaa 2011.01.02. 01:42:08

BuÉk:)

Thalia 2011.01.02. 08:10:27

örlülök, hogy jól éreztétek magatokat! :)

emmamam 2011.01.02. 11:29:44

Jeefo: ez igazán nagyon jó hír! :D
süti beállítások módosítása