emmamama 2010.12.23. 09:08

Édes-sós

Tegnap, miután az õrület határán a kukába dobtam egy adag mézest (hülye rozsliszt, soha többet ), nekiálltam egy másik adagnak, másik receptbõl. Nem lett szép, de finom, lemeóztuk , el is kellett dugni, hogy karácsonyra megmaradjon (nem lett sok, mert lefeleztem a receptbeli adagokat, nem lett volna szívem fél kiló lisztet kidobni, ha ez se sikerül... )

Ilyen lett (néhány mazsola lepattogott sütés közben):

 

A formák nagy részét a gyerekek nyomkodták ki, végig asszisztálták a mûveletet, továbbá kinyalogatták a tálból az elrontott kalács maradványait.

Este fél kilencig pedig megsütöttünk két adag sós-sajtosat. Hát, ezek se szépek, de az ízük jó.

 

Hanna közben azt mondta:

- Rozi mama is finomat süt, Erzsi mama is finomat süt, de a legfinomabbat anya süti. - Ez ám a kegyes hazugság... de azért jól esett. Viszont Ármin:

- De a szalonna a legjobb!

Ma várat magára a kekszgolyó, holnap pedig sütöm a bejglit és a kuglófot. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr175973573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2010.12.23. 09:14:03

anya ma süti a bejglit mert szerinte a második napom a legfinomabb.. :D nekem mindennap ízlik.. Árminnak elé férfias mondása volt ez:D Hanna pedig egy tündér %rolleyes% a süteményeknél sosem a kinézet a fontos :'D. ennek a sós sajtosnak a receptjét majd megkapom egyszer?%redface%

csepet 2010.12.23. 09:27:14

ha azt mondják tiéd a legfinomabb..akkor az úgy is van..:) Boldog karácsonyt kívánok Nektek!

dotya.* 2010.12.23. 10:00:41

Boldog Karácsonyt Nektek Emma! :) A gyerekek tünnndériek, de amikor elolvastam az utolsó sort, hangosan felnevettem - anya nem értette a dolgot. :D

kékáfonya 2010.12.23. 11:34:19

A gyerekek nem ismerik a kegyes hazugság fogalmát, legalábbis enyémek csak "neménvoltam hanemõvolt"-okat hazudnak, igaz azt megállás nélkül... A mézeseid meg nagyon jól néznek ki! És rengeteget sütsz, nem kis munka.

kékáfonya 2010.12.23. 11:35:13

Most nézem, a mézes baba látom fiú lett :D:D:D Mazsolakuki :D

katavagyok 2010.12.23. 12:36:07

Ármin igazi férfiból van%mrgreen% nálunk is nagyon bejönnek a "ronda,de finom"-ra sikeredett sütik%lol%Az íz a lényeg!!:D:D

P.Kriszti 2010.12.23. 14:45:09

Látom ebben is hasonlítunk(:;ronda de finom;és amíg a gyerekeinknek a miénk a legfinomabb... Nagyon boldog,békés Karácsonyt kívánunk Nektek!!!

Thalia 2010.12.23. 18:33:46

Ármiiiin...:) Szalonna...:)

Thalia 2010.12.23. 18:48:21

Szép karácsony itt van végre, Minden mi rossz tedd most félre, Nevetésed messze csengjen, Arcodra a tél rózsát fessen. Boldogság, szeretet költözzön be hozzád, Egészség és békesség találjon Rád. Minden mire vágytál Barátom, Váljon valóra, õszintén kívánom! Áldott, békés, szeretetben gazdag karácsonyi ünnepet kívánok Neked! Thalia

eszemiszom 2010.12.23. 20:23:05

Te Emma, ennek a kis srácnak milyen igaza van..:D Ki ide, meg oda belépek, mindenhol süti hegyek vannak.. :D

proofreader 2010.12.23. 20:42:18

Én frankó dekorációt találtam ki mézeskalácsból, és majd' elájultam, mikor kivettem a sütõbõl. Legalább 3x-osára nõtt, és eldeformálódott, és... Áhh, majdnem kivágtam a kukába, de mégis adtam neki egy esélyt. Kár volt, mert ma az összerakásra és a díszítésre ráment az egész napom, és csúnya is lett. DE(!), még jó, hogy megcsináltam, mert az uccsó percben kiderült, hogy a tortákhoz nem tudom ledarálni a diót. Szar ez a nap....

emmamam 2010.12.24. 08:37:20

Proof, jesszus... :O Melyik recepttel csináltad? %redface% Tényleg szar nap... de hooolnap jobb lesz! ;-) Vagyis ma... Thalia, annyiura aranyos vagy, köszönöm a verset! :D És neked is viszont, mindenféle szépet és jót! A szalonna azért volt poén, mert azt az apja süti. %mrgreen% Eup, hát persze, hogy elküldöm a receptet! Áfi, tényleg, itt olyan :O, de a valóságban nem, és 2 gomb volt rajta. :D Csepet, én is neked! Kriszti... :D
süti beállítások módosítása