Múlt szombaton felkerekedtünk, és elmentünk a veszprémi állatkertbe. Nagyon élvezték a gyerekek,sõt, még én is, pedig nem szeretem az állatkerteket... (Enyhe kifejezés... :P) Hatalmas nagyot sétáltunk, egy zokszó nélkül bírták, lépcsõztek, rohangáltak, csúszdáztak a fedett játszótéren (játszóházban?), minden érdekelte õket, és még hamburgert is ehettek. Megnéztük a szafari-parkot is, legnagyobb szívfájdalmunkra Pablót (Ármin szerint Taplót %mrgreen%), a hatalmas orrszarvút csak messzirõl láthattuk, mert, mire kijöttünk a csimpánzok házából, szõrén-szálán eltûnt... :O

Elmegyünk jövõre is, Árminnak is be kell érnie ezzel az ígérettel, õ ugyanis már másnap visszament volna... :D

  Kapaszkodj! :D

  Bújócska.

    

  Gyí, teknõs!

  

Majmocskák.

  

  Néztünk...

  Az állatsimogatóban.

És most, ha már állatkert, íme az állatok %mrgreen%:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr625973635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jeefo 2010.10.22. 13:59:24

Mi itt lakunk 40 km-re se Veszprémtõl, és még nem is voltunk... %rolleyes% Igaz, Verát elvitték a budapestibe, de a képeket nem bírom megszerezni, vááá! Te, Ármin egyre férfiasabb! :D

euphoria. 2010.10.22. 14:01:39

A Veszprémi állatkert a kedvencem, és ide még anyut is ellehet rángatni.. mert szerinte itt van a legnagyobb helyük az állatoknak o.o. annyira jó nektek, most szívfájdalmam van idén nem tudtam elmenni egyikbe sem. és imádom az állatkertet... vadasparkot o.o a képek meg magáért beszélnek.. ez a két emberke nagyon aranyos o.o

Riddle 2010.10.22. 14:06:58

Még sosem voltam a veszprémibe, de szívesen elmennék oda is^^ Imádom az állatkerti sétákat. Te miért nem rajongsz érte?:D

lancelotbeka 2010.10.22. 14:14:04

Lehet Pablo-Taplót azért nem láttátok,mert benne volt a hamburgerben...:)))) Igaz,hogy eddig csak fotókon láttalak benneteket,de szerintem Ármin tiszta apja!Nem csak arcra,de pár fotón egyforma a testtartásuk,a mozdulatuk.

Emma 2010.10.22. 18:25:43

Béka, bizony, tissszta apja, még a természete is... %twisted% :D Riddle, ne hagyd ki! ;-) Nem szeretem, hogy be vannak zárva az állatok... (és a büdöset se szeretem... %redface% :D) Jeefo, ez jellemzõ, mi is íagy vagyunk a közeli nevezetességekkel.. :D

kékáfonya 2010.10.22. 18:26:52

Idén is, tavaly is voltunk a veszprémiben, imádjuk!!! A másik meseszép a szegedi vadaspark.

Emma 2010.10.22. 18:27:33

Na, ott még nem voltunk Áfi, de ami késik... :D

Ani 2010.10.22. 19:22:04

Emma én is a szegedit akartam ajánlani,de látom Áfi megelõzött. Hihetetlenül szép,nekem az a kedvencem.

Emma 2010.10.22. 19:22:34

Szia, Ani! :D

lancelotbeka 2010.10.22. 19:29:13

Igen,a Szegedi vadaspark gyönyör,mikor otthon(Vásárhelyen)laktam,minden évben átugrottunk egyszer megnézni.

lancelotbeka 2010.10.22. 19:34:31

Nem gyönyör,gyönyörû....:))))))ill.marha jó és szép,vadregényes. Na,most jól feldícsértem õket.Hátha kapok egy ingyenbelépõt....:))

Thalia 2010.10.23. 05:47:20

Szuperjó képek...és pont azt akartam írni én is egyrészt, hogy Ármin mennyit nõtt (már nem olyan bébis a pofija, hanem igazi kisfiús...), másrészt, hogy Szegedi Vadaspark forever! :) Veszprémi állatkertben jó 15 évvel ezelõtt voltunk a tesómékkal és Attissal, akkor mi még nem is voltunk együtt...:) De állatkertbe már akkor is együtt mászkáltunk...:)

szederke 2010.10.24. 00:04:46

Boldog Szülinapoooooot!!!!!! (remélem elsõ vagyok:))

Emma 2010.10.24. 07:40:12

annyira aranyos vagy, Szederke, és igen, te voltál az elsõ! %lol% Köszönöm szépen!

Dzsu 2010.10.24. 12:11:19

Jaj de nehéz olvasni az oldalt, nem tölt be mindent. Az a baj, hogy Operát használok?

jesus 2010.10.26. 11:59:00

Nem illik a bolondhoz a választékos beszéd, de az elõkelõhöz sem a hazug beszéd. A tudós ember takarékoskodik beszédeivel, és aki értelmes, az higgadt lelkû. Példabeszédek könyve 17:27 Senki meg ne tévesszen titeket üres beszédével, hiszen éppen ezekért sújtja Isten haragja az engedetlenség fiait. Efézusiakhoz írt levél 5:6

Emma 2010.10.26. 12:00:19

Dzsu, Mozillával és Explorerrel jó, Operával sajnos alapból szétesik az egész... :(

jesus 2010.10.26. 12:05:21

Ne legyen köztetek olyan, aki a fiát, vagy leányát áldozatul elégeti, ne legyen varázslást ûzõ, se jelmagyarázó, kuruzsló, vagy igézõ! Ne legyen átokmondó, se szellemidézõ, se jövendõmondó, se halottól tudakozódó. Mert utálatos az Úr elõtt mindaz, aki ilyet cselekszik. Ezek miatt az utálatos dolgok miatt ûzi ki elõled ezeket is Istened, az Úr. Légy feddhetetlen Istened, az Úr elõtt! Mózes ötödik könyve 18:10-13 ...Saul pedig eltávolította az országból a halottidézõket és jövendõmondókat. Sámuel elsõ könyve 28:3

Emma 2010.10.26. 12:05:57

nem unod? mer én nagyon.
süti beállítások módosítása