emmamama 2010.09.05. 08:00

Szuri

Apukám kapott egy doboz Fraxiparin injekciótt itthonra, hogy naponta adjon be egyet magának. (Nagyjából úgy, ahogy tudja, ugyanis senki nem mutatta meg neki, hogy kell... ) Be is adta volna szegénykém, de mondtam neki, hogy majd inkább én. (Amikor légtelenítettem a fecskendõket, megkérdezte, mit csinálok - úgyhogy asszem így járt jobban... ) Nos, Ármin is elkísért a tegnapi mûveletnél, de teljesen kétségbeesett, hogy mit akarok én csinálni Pityupapával. Meg kellett neki mutatni a fecskendõt, játszott kicsit a dobozzal, de még így is elég kétségbeesett képpel ült fel a kisbiciklijére, mikor hazaindultunk... 

(Az arcszesz jó fertõtlenítõnek? )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr585973677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2010.09.05. 08:16:15

Ha nem kell sokáig adni neki, akkor bõven megteszi az arcszesz, hosszabb távon meg érdemes beruházni egy Betadine oldatra, egy kis üveg kb. 800-1000.-Ft, és a végtelenségig elég, utána jó mindenféle dolog fertõtlenítésére...Csak onnan vagyok ennyire képben, hogy 2 éve, amikor még nem olvastál, Attis alatt kitörött egy hat és fél méter magas telefonoszlop, eltört a combcsontja és szilánkosra a csuklója. A kezébõl hat hétig kilógott egy ilyen 4 ponton rögzített fémkütyü, azt mindig fertõtleníteni kellett a bemeneteknél, meg mivel feküdt hetekig, kellett adni neki a hasába injekcióként véralvadásgátlót...Soha nem felejtem el, a munkatársai kérdezték, hogy hogy tudja magának beadni törött kézzel, õ meg viccesen mondta, hogy "magamnak sehogy, de minden reggel jön vele a doktorszöszi". Csak azt nem látta, basszus, hogy elõtte a konyhába kiremegtetem a kezemet...:)

Emma 2010.09.05. 08:18:20

Az igen, jajszegény... :O Köszi a tippet! Végülis ez csak 2 napos szükségmegoldás, mert hétfõn már el tudok menni a patikába: :D

Nosferatus 2010.09.05. 08:57:33

Hû. Emma nagyon bátor. o-o

kékáfonya 2010.09.05. 09:05:10

Én amikor szúrtam a fenekem anno 4 éve, én 98%-os alkoholt használtam, azt is a patikába tudsz venni.

Barbara 2010.09.05. 09:38:08

:O Szerintem is jó az arcszesz! Jaj te szegény, ez nem semmi! Basszus, hentes vagyok, több ezer jószágot lekaszaboltam már, de sztem egy szurit nem tudnék beadni,,, nem hiszem! :( Tarts ki! ..az, hogy meg sem mutatták a mûveletet, azért az sem semmi!

perla62 2010.09.05. 12:38:30

mint volt intenzív osztályos ápolónõ mondom - jó az arcszesz :D És csak bõr alá kell szúrni.

nagyon kajla 2010.09.05. 13:38:59

patikában lehet kapni általános bõrfertõtlenítõt. Annyiból jobb, mint a betadin vagy a hozzá hasonlók, hogy semmilyen allergiás tünetet nem okozhat és illatmentes. Ez spray formájában kapható, tehát a kezelése is igen higienikus. Clarasept a neve. Tuti hallottál róla, mert ez van kendõ formájában az elsõsegély dobozokban is. Én ezt tudom javasolni, mert ezt használom és tényleg jó

Ildi 2010.09.05. 15:27:00

Egyik kollegám mesélte a napokban, hogy egyszer egy mentõtiszt hallgató hogyan légtelenítette az injekciót - lefelé... Én sem tudnék szurit adni :( de légteleníteni igen :D

szederke 2010.09.05. 16:58:25

no para a lányom is beadta magának 5 héten keresztül:)

Vianya 2010.09.05. 22:41:32

Én a pocakomat szúrkáltam lombik elõtt - a házidokim megmutatta hogyan kell, pedig a lombikhoz semmi köze sem volt. Otthon pedig kispárnán gyakoroltam. Magamnak beadtam, de másnak nem merném...
süti beállítások módosítása