emmamama 2010.07.11. 07:18

A nagy nap

Megvolt... Szép volt, jó volt.

Nem ért minket baleset és nem tévedtünk el sehol. Még egy útközbeni pihenõre is jutott idõ. Én a két gyerekkel és anyummal mentem, öcsém vitte aput, a két nagynénémet és keresztanyut. Vera néném ült középen, hátulról a fejét látva harmadszülöttem döbbenten kérdezte:

- A kutyát is viszik? - Anyuval végigröhögtük és beszélgettük az utat.

Pécs még mindig gyönyörû, Levi sulija is tetszett: hatalmas modern épületmonstrumok a Boszorkány utcában. Az ünnepséget egy 400 fõs elõadóteremben tartották; a hozzátartozók ültek a széksorokban, a jelöltek pedig sorban álltak a lépcsõkön, fehér kesztyûben, talárban, stólában (vagymiaz) és bojtos sapkában, egyenként szólították õket. Mindennek tökéletes koreográfiája volt. Nagyon megdöbbentem azon, hogy a 280 mérnök informatikus hallgatóból 21-en vehették csak át a diplomájukat... Köztük az én ügyesokos kisöcsém is. Sokszorosan büszke vagyok rá ezért. :D (Apum nyúzza, hogy tanuljon tovább (végig jól vette az akadályokat), én is örülnék, ha mesterképzésre is menne, de egyelõre hallani sem akar róla, dolgozni szeretne. :))

Ármin nem tette lehetõvé, hogy végignézzem a ceremóniát... A Himnusz közben a szék alatt játszott, majd fennhangon közölte, hogy - Akkoj én most leülök -, néhány pillanattal késõbb pedig Negrót kért anyumtól; kaphatott, gondoltam, addig is csendben van... Végülis csendben volt, csak a cukorpapírral zörgött éktelenmód. A vége az lett, hogy felkaptam és kivittem (Rozi mama is jön, Rozi mama is jön? - hajtogatta a menekülés közben , úgyhogy ez sem volt egyszerû), ennek következtében lemaradtam az ünnepi beszédekrõl és a sapkafeldobásról, ez utóbbit végtelenül sajnálom...

Az ünnepség után egy nagyon klassz étteremben ebédeltünk, aztán a rengeteg kaját legyalogoltuk az erdõben, a gyerekek pedig felfedezték a kis játszóteret.

Nagy szívfájdalmam, hogy F. nem lehetett velünk, hisz este 6-ig dolgozott... Hoztunk - rendeltünk - neki is kaját azért, hogy legalább arról ne maradjon le teljesen. :)

Most pedig a képek. Sok lesz!

Megéhezett az úton.

Az a fránya telefon...

Sorban, várakozás közben.

... nem is Levi lenne, ha nem hagyta volna el kishíján a sapkáját... (Jah, ennyire nem pici ám... Az elnökök egy dobogón álltak. :))

A Mérnök Úr.

Testvérek. :) Nagynéném és öccse (apukám); az én öcsém; Keresztanyu; anyukám és a nõvére :); elöl pedig egyértelmû.

A Hotel Orchideában, Tengelicen.

Egymás kedvencei. :)

Lujzi és a borospohár. :D

Evés utáni erdei séta.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr255973729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2010.07.11. 09:08:12

Nagyon jó lehetett, én csak a férjem diplomaosztóján voltam (akkor már együtt jártunk) de ott nem volt se fehér kesztyû se talár se sapka. :( Ehhez képest snassz volt, pedig az ország legnevesebb egyetemére járt.

hlm 2010.07.11. 09:23:31

brühü, az én diplomaosztómon se volt ilyen jó kis ruci meg fejfedõ :( Mégegyszer grat a srácnak, meg Neked is a hosszú vezetéshez :D /perla62/

Thalia 2010.07.11. 09:27:37

Gratulálok mégegyszer! És nagyon irigylem a talárt, nekünk nem volt, csak fehér kesztyû...:(

Emma 2010.07.11. 11:10:27

Ez a maskara szerintem csak Pécsen ekkora hagyomány. :) A fõsulin nekünk se volt, az ELTÉ-n meg elég a fehér kesztyû.

Eri 2010.07.11. 11:36:06

Gratulálok az öcsédnek!! A sógornõm Békéscsabán diplomázott, ott is volt talárt és fehér kesztyû:)

Dzsu 2010.07.11. 11:50:38

Mindig is ilyen diplomaosztóról álmodtam. Nagyon tetszik! Nem csodálom, hogy nem akar tovább tanulni... Még mindig nagyon fess fickó!;):P

P.Kriszti 2010.07.11. 12:02:40

GRATULÁLUNK!!! Nagyon jók a képek!!!

manókaa 2010.07.11. 14:59:49

szerelmes vagyok az öcsédbe:) :D:D gratulálok neki :)

Viba 2010.07.11. 15:12:23

mégegyszer grati az öcsédnek :))) Párom is a boszorkány utcába járt egyetemre, csak õ a kis lapostetõs egyszintesbe :))) És ott a kedvenc hotelem a barbakán :))))

Emma 2010.07.11. 16:47:37

Köszi mindenkinek! :) Manó, ennek kifejezetten örülni fog (ha ezt elolvassa). ;-) :D

Zora 2010.07.11. 18:41:00

Tényleg nagyon helyes srác,megértem manót! :) Gratulálok neki! :) Nagyon jó képeket tettél fel megint! :) "kutyát is viszik?" %lol% édes kölyök! :D

Pandaa.. 2010.07.11. 18:41:32

gratuka..:)

Cusi 2010.07.11. 19:31:16

gratula :) tényleg helyes az öcséd :) én is ilyen diplomaosztót akarok :D kicsit elõre gondolkodok :D

Emma 2010.07.11. 19:32:01

meglesz az, meglesz az... ;-) (Szerintem Pécsen is van pszichológia szak... ;-) :D)

manókaa 2010.07.11. 19:38:07

és én komolyan szerelmes lettem belé.. szeretnék róla több fényképet:d no meg persze Hannáról és Árminról is:d de Levirõl is lehet nyugodtan :) :D:D :$ :) picit idõsebb mint én, no de nem baj :D

RedWitch 2010.07.12. 07:35:23

de jóóó ^^ Hihetetlen szép lehetett :) Nálunk is lesz elvileg a fõsulin ruha meg az a bojtos sapi, csak már ott tartanék...

Emma 2010.07.12. 11:13:06

manó... %lol% RedWitch: fogsz. Hamarabb eljön, mint gondolnád. :)
süti beállítások módosítása