emmamama 2010.06.02. 17:22

Ezt is kaptam

Megen egy izéke.

Barbarától

és

Kicsiszívtõl

Köszönöm, Barbara és Kicsiszív ! :D

Szabályok:

1.) Ha valaki megtisztel azzal, hogy nekem ajándékozza, elfogadom ellenvetés nélkül
2.) A logót kirakom a blogomba
3.) A szabályzatot is kirakom a blogomba
4.) Megnevezek 6 másik bloggert, akiknek ezt címet szánom =)
5.) Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6.) Megnevezem, hogy kitõl-, és mikor kaptam, és nagy, színes betûkkel kiírom a nevét
7.) Betartom a szabályokat

1.Név: Emma
2.Becenév: Szöszi, Drágám, Szívem, Anyátok %mrgreen%, Anya, Kislányom, Emmácskám, Emikém, estébé.
3.Lakhely: itthon
4.Magasság: 158
5.Névnap: november 24., de az április 19-i köszöntéseket is szívesen veszem. %mrgreen%
6.Foglalkozás: még 2 hétig háztartásbeli és szellemi szabad. Utána napi 8 órában még családkisegítõ.
7.Tesók: édesegyöcsém, Levente István
8.Anyanyelv: magyar
9.Beszélt nyelv: az is
10.Gyûjtemény: könyvek
11.Iskola: általános, közép, fõ, még följebb.
12.Kedvencek: vannak.
13.Hobbi: az, hogy itt ülök és lüke kérdésekre válaszolok. :P :D
14.Zsebpénz: azt majd én osztom. ;-)
15.Álom: fõleg rém, szerencsére ritkán.
16.Szerencseszám: 5
17. Szeretnék találkozni: már találkoztam. :D
18.háziállatok: vakond, tücsök, bogár, béka, légy, pók, meg ilyesmi.

Akik kapják és tovább adják:

Mivel ritkán jövök ki szerencsésen a továbbadós dolgokból, ezért: legszívesebben mindenkinek adnám, aki olvas, mert minden ember született tehetség valamiben (na, ez jó fellengzõs volt ); akinek van hozzá affinitása, tegye be a blogjába oszt kész. :D

3 komment

Címkék: díj

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr555973777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsisziv 2010.06.02. 17:40:04

tõlem is ezt kaptad :( meg is írtam tegnap neked... csak azért szóltam, hogy tudd, hogy gondoltam rád :))) szép napot nektek :)

Emma 2010.06.02. 19:10:51

Hopp, elsiklottam felette, ne haragudj... %redface% Köszönöm szépen, és mindjárt korrigálom!

kicsisziv 2010.06.02. 20:10:02

semmi gond :) szép estét :)
süti beállítások módosítása