emmamama 2010.04.06. 07:59

Migrén

Valaki mentsen meg...

Kezdõdött szombaton, iszonyatos fejfájással (a bal oldalon) csináltam végig a napot; vasárnap elég volt csak 2 Quarelin és tegnap... Maga volt a pokol. Légkalapács és valami csavaró izé a fejemben (a változatosság kedvéért a jobb oldalon), fájtak a fogaim, az arcom, a fülem és a szemem, és már nem is hallottam a jobb fülemre. Nem bírtam a fényt (kellett a nagyvillany, mert ujjalfestõ készlettel játszottunk ), a hangokat (Árminnak persze motorozni kellett ), szegény F., ha szólt hozzám, legszívesebben leüvöltöttem volna a fejét, de nem mondtam ezt neki, nem akartam bántani; meghát beszélni is nehezemre esett, nemhogy üvölteni...

Éjjel már halálfélelmem volt. Bedobtam egy negyedik Quarelint (szerintem már nincs csontvelõm miatta); a homlokomra csaptam egy borsmentával átitatott vizes ruhát (csíp mint a fene), és próbáltam relaxálni. 

Most érzem, hogy megint kezdõdik. És egyedül vagyok a gyerekekkel egész nap.

20 komment

Címkék: nyavaj

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr85973858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duzduzka 2010.04.06. 08:30:58

Szegénykém, pokoli nehéz lehet így. Nekem nincs migrénem, így a legkisebb fejfájásra is oltári nyûgösködéssel reagálok, és nekem már az "katasztrófa" volt, amikor rájöttem, hogy a szülés óta érzékeny vagyok a melegfrontra. Tehát ezek után mélységesen megértelek. Nem tudom, én hogy bírnám ezt mosolyogva (meg egyáltalán anélkül is) végigcsinálni. Minden elismerésem... %confused% Kitartás!

Kesszi 2010.04.06. 08:55:34

Emma, jobbulást ! Nekem is néha elõjön, de nekem inkább ez a nem látok és hányingerem van téma... régen lehetett kapni ilyen hûsítõ homloktapaszt, ami nekem nagyon jó volt rá, persze beszûntették :/

Tommy 2010.04.06. 08:56:04

ohh.. :/ Nem lehet kellemes.. Jobbulást, kítartást.. Gyerekeket nem megsütni aztán.. :O :)

passionate. 2010.04.06. 09:04:19

ójaj jobbulást! :( és kitartást a naphoz!

Dzsu 2010.04.06. 13:22:40

Hú,én ebbe belehalnék. (Ugyanis nem szedek be gyógyszereket.) Gyógyulj meg!

d.s 2010.04.06. 13:57:18

Gyorsan legyél túl rajta...:(

Zora 2010.04.06. 14:30:18

én se szedek gyógyszert,nem tudom hogy bírnám...néha Panadol,de szerintem az semmit nem érne rá...kitartás,jobbulást!

szederke 2010.04.06. 16:33:05

hûha...szegény...

Barbara 2010.04.06. 17:29:06

szia Emma.. jaj te szegényem, mex. ha nem akar múlni, elmész dokihoz, hátha van valami ötlete.. ;)

Blanca 2010.04.06. 18:30:19

szegénykém, én a múlt héten voltam így a fogammal csak én a cataflam-ot zabáltam 2 marékkal:) Gyerkõcöket nem tudod valamerre elküldeni mondjuk nagyihoz vagy ilyesmi, neked meg a sötétített szobában vizes ruhával kéne aludnod egész nap, nekem csak ez az egy segít migrénkor..remélem hamarosan jobban leszel

Emma 2010.04.06. 19:37:52

Sziasztok, köszi mindenkinek, aranyosak vagytok! :) Ma már jobban voltam (2 Quarelin %confused%), gyerekeket délután el tudtam vinni anyuékhoz szerencsére. Ennyire sokáig azért nem szoktam pocsékul lenni... Barbara, voltam már dokinál, kétszer csináltak CT-t, reménytelen... :)

lancelotbeka 2010.04.07. 08:09:39

Na,nálunk ilyen esetben jönne Angyalkám anyukája,az energiáival,és gyógyító ásványaival-már ha hagynám...:)))))

Emma 2010.04.07. 09:29:42

:D Feri járt valami tanfolyamra anno, meg nem mondom már, mire, valami energiaátadós akármire, és rajtam is kísérletezett, és képzeld, elmulasztotta a fejfájásomat... :O Egyszer, elég rövid idõre, mert utána visszajött a fájdalom, de nem gyõztem csodálkozni mégis. :D

B 2010.04.07. 09:47:33

Lehet, hogy alacsony a vérnyomásod és a frontok vonulásával ez szörnyû fájást okoz. A számítógép is ludas lehet a dologban, egészben - biztosan. 1.A szem elfárad (valamint a szem nyomás változása). 2. Ha nem jó szögben áll a monitor: órákon át tartó használatnél a nyak kétoldalán levõ izomköteg elfárad. Nagyon jó fizikós masszázst kaptam erre. Meg kiderült a nyaki csigolyák röntgenérõl, hogy meszesedem. Nálad ez még biztos nem jön számításba.

Emma 2010.04.07. 11:05:39

B, de igen, nagyon régóta meszesek a nyaki csigolyáim... :) A vérnyomásom is nagyon alacsony, kávézok is rendesen; nameg a számítógép is gáz, amikor fáj a fejem a közelébe sem jövök, és sajnos észrevettem már sokszor, hogy ez is kiváltja nálam a migrént. (Meg a frontok, meg a hormonok, meg az idegeskedés, meg az öröm, meg a bánat... Minden. %twisted%) Köszönöm szépen az információkat! :D Kevés fejfájást neked... :)

lancelotbeka 2010.04.07. 14:20:54

az viszont bevált nálam,hogy a hüvelyk és mutató ujjamat rányomom az orrtõ és a szemzug találkozására,és erõsen masszírozom körkörösen.

Emma 2010.04.07. 19:00:11

Hm. Köszi. :D

Selymecske 2010.04.07. 20:36:37

:( remélem ma már jobban vagy. És egy alapos kivizsgálás talán nem ártana, nem? Jobbulást.

manókaa 2010.04.07. 22:38:17

nekem is fáj napok óta, de szerintem a fáradságtól, jobbulj:)

ZV1 2010.04.10. 17:49:51

Ez borzasztó lehet, szegényke. :(
süti beállítások módosítása