Volt nekem egy pályázatom, amit haldokló gyerekekrõl írtam (jó téma, tudom...), Szeparáció és produktivitás - haldokló gyerekek és szüleik helye a társadalomban - címmel. Sejtettem, hogy nyerni nem fogok vele, most pedig, látva a nyertesek témáit, hát... Le a kalappal elõttük. :)

Ma reggel ezt az E-mailt kaptam, és roppantmód megörültem neki: 

 Tisztelt Pályázó!
 
A Kharón folyóirat pályázatára több mint 30 pályamunka érkezett be. Köszönjük az Ön munkáját és közremûködését. Az Ön által beküldött tanulmányt a bíráló bizottság publikálásra érdemesnek tartja a Kharón címû folyóiratban és ehhez gratulálunk! 
 
A díjazottak listája:
 
I. díjban részesült Varga Zsófia Katalin, Baksa Dániel és K. Szilágyi Adrienn: A halálfélelem és összefüggéseinek vizsgálata kritikus állapotú betegek ápolásával foglalkozó populációkban: intenzívterápiás osztályon illetve hospice ellátásban dolgozó nõvérek körében c. tanulmánya. 
A bizottság kiemeli a nagyon gazdag ismeretanyagot, az alapos és széleskörû kutatómunkát, a színvonalas adatfeldolgozást és a figyelemre méltó eredményeket. 
II. díjban részesült Gérecz Ágnes: Halálkép a roma gyermekek képzeletében c. tanulmánya.
A bizottság kiemeli a témakör eredetiségét és a feldolgozás színvonalasságát.
III. díjban részesült Szmereka Nelja: A halál rítusainak maradványai Valentyin Raszputyin: Végnapok címû regényében c. tanulmánya.
A bizottság kiemeli az írás eredetiségét, valamint azt, hogy szép "korrajza és kórrajza" a társadalomnak.
Különdíjban részesült Singer Magdolna: Jöttem is, meg nem is, hoztam is, meg nem is… címû tanulmánya.
A bizottság kiemeli Singer Magdolna jelentõs munkásságát a perinatális gyász témakörében.
 
Üdvözlettel:
Dr. Hegedûs Katalin
a Magyar Hospice-Palliatív Egyesület elnöke, a Kharón szerkesztõje

 Namost ez azért is jó, mert, ha összeszedem egyszer magam és tényleg jelentkezem doktorképzésre, akkor elõnyt jelentenek a felvételinél a szakmai publikációk. Meghát, egyébként is jó.

Úgyhogy most örülés van. 

Délután meg fogorvos... 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr385973996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csepet 2009.12.01. 12:12:21

gratulálok..

Ani 2009.12.01. 12:41:29

Emma,így is nagyon-nagyon gratulálok Neked!!!Ügyes vagy!!

Emma 2009.12.01. 12:54:43

Köszönöm, aranyosak vagytok! :D

d.s 2009.12.01. 13:02:25

Hallod...most jól meglapogatlak jelképesen:) Gratulálok! És tessék menni doktorképzésre. Dr. Emma leszel:D

Emma 2009.12.01. 13:03:06

Jah... :) Jó is lenne. Majd egyszer... Remélem.

duzduzka 2009.12.01. 13:04:02

Én is drakulálok, és csak nézek ezerrel, hogy itt olyan okosak vannak, én meg... -.-"

d.s 2009.12.01. 13:07:21

duzduzka, a te önbizalmad is a béka segge alatt van, de ugyan miért? Olvasom a blogodat, szépek vagytok, tudsz írni, akkor meg?:) Emma: jó is lesz!

duzduzka 2009.12.01. 13:10:53

Köszi szépen, d.s (%redface%), de az egy dolog, hogy a hülyeség ezerrel dől belőlem. %rolleyes% :) Más: az első pályázatot baromira elolvasnám. :o Persze a többit is, pláne a tiédet, Emma, de az a hospice-dolog jól jönne a firkálmányom egyik jelenetéhez.

d.s 2009.12.01. 13:15:16

A humorérzék a legfontosabb! Ha azod nincs, akkor semmid sincs:) Egyszer jelentkeztem egy közeli városba önkéntesnek ilyen hospice-hálózatba, vagy minek nevezzem. E-mailt írtam, de válaszra sem méltattak. Lehet, hogy nem jól kezdtem hozzá, vagy személyesen kellett volna, nem tudom.

manókaa 2009.12.01. 16:12:02

Gratulálok:)

ZV 2009.12.01. 17:51:17

Én is gratulálok. :D (szorítok, hogy túléld a fogorvost)

Emma 2009.12.01. 18:15:19

Ismétcsak köszi mindenkinek a gratut! :D Duz, a te hülyeséged nem hülyeség. ;-) Majd, ha megjelenik, szólok, biztosan az elsőként jelentetik meg a nyertes pályázatokat! De, ha gondolod, mazsolázgass: www.kharon.hu; sok ilyen témával foglalkozó írás van benne, hátha találsz a regényedhez felhasználhatót. d.s., ez elég gáz... :( (Hogy nem foglalkoztak veled...) Én mondjuk azt hiszem, nem bírnék ilyen helyen dolgozni... Le a kalappal előtted! ZV: jelentem, túléltem! És még injekció sem kellet. :D

Norton 2009.12.01. 19:43:34

Hát ez kemény.:O Az első helyezett pályázatát semmi pénzért nem olvasnám el.

d.s 2009.12.01. 20:26:47

Utólag rájöttem, hogy én sem biztos. Magam is félek, meg aztán pszichológiai oka volt, hogy menni akartam. Édesapám miatt, szerintem kopmenzálás lett volna részemről, hogy őt nem volt esélyem az utolsó napokban lelkileg segíteni, nyugtatni. De ezt úgyse fogom feldolgozni mások halálában, vagy haldoklásában,úgyhogy mindegy.

szederke 2009.12.01. 21:14:51

gartula! a második pályázatban meg érintett vagyok,kíváncsi lennék rá ő,hogy látta....

perla62 2009.12.01. 21:17:11

grat Emma :D :D

Selymecske 2009.12.01. 21:18:53

Gratulálok!!!!!!!!!!!!

PsychoFairy 2009.12.02. 09:33:23

gratulálok :]

Barbara 2009.12.02. 14:10:22

Kon gratulésön emma! ...csak így tovább! :)

varnyu 2009.12.02. 19:54:09

gratulálok :)

rabszolgaNŐ 2009.12.03. 22:53:57

Gratula kedves emma...:-)

Emma 2009.12.03. 22:55:44

:D Köszi mindenkinek!
süti beállítások módosítása