emmamama 2009.11.24. 16:33

Otthon

Ma délelõtt elmentünk anyumékhoz. Gondoltam, segítek neki ablakot pucolni, hogy kímélje az ízületeit. Hát, cserébe annyit fõzött,hogy tudjon nekünk ebédet küldeni, Árminnal ugrált, ezek ketten felfordították neki a házat... Többet ártottunk,mint használtunk...

De jó volt azért. Ott laktam velük 33 éves koromig, az öcsémmel, és a férjemmel, majd Hannával együtt heten voltunk a kis családi házban... F. tíz évig lakott náluk, velem. Én nagyon szerettem ott, és jól megvoltunk, úgy érzem. (Köszönhetõ ez a szüleim és az öcsém rendkívüli toleranciájának...) De, ismerve õket, nem hiszem, hogy örömtáncot jártak,mikor 3 évvel ezelõtt elköltöztünk végre.

Jó mindig érezni a régi illatot,mikor megyünk, igaz,már átalakították a házat, de Hanna emlékszik még, melyik volt a mi szobánk. Néha hallom apu reggeli köhögését, a Kossuth Rádiót (most is mindig azt hallgatja), az ajtónk nyikorgását, az öcsém nevetését a szomszéd szobából; érzem a kelttészta illatát, vagy a pörköltét... Hétvégenként együtt fõztünk anyuval, közben megvitattuk a világ nagy dolgait... Jó volt nagyon.

33 évesen ért véget a gyerekkorom, amikor "önálló" lettem, saját háztartással, családdal. (Ez sem rossz... )

Bár ez így nem is teljesen igaz: gyerek maradok addig, amíg élnek a szüleim,amíg van, aki azt mondja nekem: kislányom... Remélem,még nagyon-nagyon sokáig...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr515974004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d.s 2009.11.24. 16:38:10

irigyellek ezért a szép emlékért... Te ugyanezt fogod majd átadni a tieidnek. Én nem voltam ilyen szerencsés, mert biztosan antiszociális vagyok:D Nem értem, miért zavarta a szüleimet, hogy a szobám közepén máglyát gyújtottam. Csak a boszorkányok miatt. Egyébként ártatlan vagyok:D És teljesen normális. A hangok is ezt mondják a fejemben... Szerintem nekem ma nem szabadna már géphez ülnöm, ez súlyos:D

eszemiszom 2009.11.24. 17:09:50

Jó is az, ha van hova hazamenned ahova szívesen mész! Én ezt nem igen mondhatom el sajnos mert anyám nehéz eset, csak magának él de azt nagy lábbal teszi! :( -------- d.s ! te máglyát gyújtottál a szobád közepén???? Amikor a tescoban dolgoztam volt egy munkatársunk aki szintén tüzet gyújtott a 4.-en de ő faszenes grill sütőben tette a hülyegyerek... Olyanokat csinált, hogy kilógott a nadrágjából a beleszorult wc papír és 10 méteren húzta maga után végig az eladó térben... :D:D ki is rugták a marháját!

eszemiszom 2009.11.24. 17:11:39

jaj, most olvastam vissza... bocsi d.s nehogy valamit mellre szívj!!!!!!!!!!!!!!!! hallod? nehogy!!!!

Emma 2009.11.24. 17:14:49

d.s.... %lol% Hogy bírják ki folyamatos röhögés nélkül a környezetedben? :D Hihetetlen egy csaj vagy. Máglya zúzós,mi csak üvegfestékkel rongáltunk... :D Eszemiszom, váááá, ez nagggyon jóó sztori! :D Anyud miatt sajnállak,de annyira aranyos,jó fej és nagy családod van,valamelyest biztosan kárpótolnak...

eszemiszom 2009.11.24. 17:23:35

Tényleg jó fejek, ha kell összefogunk, segítünk egymáson, ha meg zabáról van szó, akkor usgyi összejön a banda és már rotyog is valami, akármi, bármi...! :D:D

d.s 2009.11.24. 17:28:00

Eszemiszom, mellre semmit sem szívok, mivel erős hiányosságaim vannak e téren:D Emma:igazából egy búskomor, besavanyodott 78 éves kisnyugdíjas vagyok, aki azzal viccelődik, hogy meg tud élni a pénzből, amit kap:D Ez itt csak az álca, tudod:D Mellesleg a barátnőm rövid, ámde velős véleményét tolmácsolva: nem vagyok normális. Mondja ezt rólam és közben erősen szorítja a combjait, nehogy csurogjon nevetés közben. Ha jó a kedvem, nehéz megállni, hogy legyek őrült. Ha meg rossz, nehéz megállni hogy ne üssek meg valakit:D

csepet 2009.11.24. 21:28:14

megkönnyeztem a vallomást..szívböljövő szaavak..:)

Szomszédlány 2009.11.24. 21:41:27

Nagyon szívet melengető bejegyzés! Örülök, hogy ilyen sok szép élményed van.. soha véget nem érő gyermekkorodból ;) :-D

cinci 2009.11.28. 22:38:00

Jó is az,ha van ahova hazamenj....:8 ..és ha van akinek mond...ANYU
süti beállítások módosítása