emmamama 2009.09.16. 17:13

Tizennégy

Tizennégy éve is éppen ilyen idõ volt. Meleg és napsütés. Kétszáz ember vonult végig utánunk a falu utcáin, a négyméteres uszályomat az öcsém vitte... Eufóriában telt az egész nap, mintha nem is ezen a földön lettünk volna...

Azóta számtalan próbát túlélt a kapcsolatunk. Nem biztos, hogy más házaspároké ugyanígy túlélte volna. Minket az összes csapás és összes szakítópróba csak jobban megerõsített és összekovácsolt. Mint azt többször megállapítottuk, mi, a fekete-fehér, együtt maradunk jóban-rosszban, míg ásó, kapa meg a nagyharang... Ez már megmásíthatatlan.

Úgy legyen...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Én nem tudom szépen kifejezni magam, hiába szeretném, és gondolkodok, nem tudom szavakba önteni az érzéseimet, de azt hiszem, nem is kell, egy ilyen blogban... Inkább ideteszem Shakespeare egyik szonettjét. Tizenhat éves korom óta ismerjük egymást, azidõtájt gyakran idézgettük ezt.

Az vagy nekem, mi testnek a kenyér
s tavaszi zápor fûszere a földnek;
lelkem miattad örök harcban él,
mint a fösvény, kit pénze gondja öl meg;
csupa fény és boldogság büszke elmém,
majd fél: az idõ ellop, eltemet;
csak az enyém légy, néha azt szeretném,
majd, hogy a világ lássa kincsemet;
arcod varázsa csordultig betölt,
s egy pillantásodért is sorvadok;
nincs más, nem is akarok más gyönyört,
csak amit tõled kaptam s még kapok.

Koldus-szegény királyi gazdagon,
részeg vagyok és mindig szomjazom.

(fordította: Szabó Lõrinc)

17 komment

Címkék: mi

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr155974060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stan 2009.09.16. 17:14:39

Gratulálok! :D

Tündi 2009.09.16. 17:17:58

Szívből gratulálok!!!!!!

Remetelány 2009.09.16. 17:19:27

wow, gratula! még soksoksok szép évet Nektek =)

Emma 2009.09.16. 17:24:11

Ejj, de aranyosak vagytok, és millyen türelmetlen fajta! :D :D Én itt bénázok, még minnndig nem vagyok kész, oszt ti már jösztök és gratuláltok, köszönöm szépen, tisztára meghatódtam... :)

varnyu 2009.09.16. 17:55:07

Isten éltessen még benneteket vagy 100 évig, együtt, erőben, egészségben, oszt jóvan ;)

Blanca 2009.09.16. 18:21:51

Ez a szonett a legszebb a világon, szerintem még Ady szerelmes versei sem érnek fel ezzel..Gratulálok a "véd és dacszövetségetekhez"-ahogy anyukám szokta mondani de találó:D

varnyu 2009.09.16. 18:22:26

szeretem ezt a verset én is DDD

Emma 2009.09.16. 18:39:53

nektek is köszönjük! :D

Lonely Angel 2009.09.16. 18:45:17

Először is gratulálok!!! :) Ma délután végigolvastam a blogodat,az elejétől a végéig.Többször elpityeredtem...Nagyon erős nő vagy és nagyon jó ember!Gyönyörűek a gyermekeid!:) Biztos mindennap benézek hozzád,nagyon szép a blogod!Ehhez is csak gratulálni tudok!:)

duzduzka 2009.09.16. 19:16:30

Nagy-nagy gratula! :D Még legalább száz év csupa jót!!! :D Mi még csak a felénél tartunk. :D

ZV1 2009.09.16. 20:02:24

Kedves Emma! Szeretettel gratulálok, és még sok-sok boldog évet kívánok nektek. http://www.kepeslap.com/images/17623/0505.jpg

Walburga 2009.09.16. 20:10:33

Gratulálok a házassági évfordulótokhoz ,és szívből kivánom ,hogy mindig ugyanígy érezzetek :) Ez az én kedvencem : Szeretlek, mint anyját a gyermek, mint mélyüket a hallgatag vermek, szeretlek, mint a fényt a termek, mint lángot a lélek, test a nyugalmat! Szeretlek, mint élni szeretnek halandók, amíg meg nem halnak. Minden mosolyod, mozdulatod, szavad, őrzöm, mint hulló tárgyakat a föld. Elmémbe, mint a fémbe a savak, ösztöneimmel belemartalak, te kedves, szép alak, lényed ott minden lényeget kitölt. A pillanatok zörögve elvonulnak, de te némán ülsz fülemben. Csillagok gyúlnak és lehullnak, de te megálltál szememben. Ízed, miként a barlangban a csend, számban kihűlve leng s a vizes poháron kezed, rajta a finom erezet, föl-földereng. (József Attila:Óda)

perla62 2009.09.16. 20:15:44

én se szeretnék lemaradni - még sok szép évet kívánok Nektek :D

emma 2009.09.16. 22:41:31

Jaj, annyira aranyosak vagytok, tényleg, nem is gondoltam volna, hogy jösztök mind, és gratuláltok... Teljesen meghatódtam, nna. Mindegyőtöknek köszönöm szépen! Angeel, én is megyek hozzád, és kommentzelni is fogok, nem úszol meg... Eddig lapultam, mert annyira nem tudok okosakat írni neked... De azt kívánom, legyél végre boldog, mert megérdemled! :) (Ezt majd nálad is kifejtem.) ZV, köszönjük a lapot! :) Walburga, te megint bizonyítottad számomra, hogy mi előző életünkben ikrek, vagy mik lehettünk,m mert vacilláltam, hogy az általad idézett verset tegyem-e be, vagy Shakespeare-t... :D Az utóbbi azért győzött, mert többet emlegettük, de a J.A. vers is a kedvenceim közé tartozik. :) naszóval, szép estét szereztetek nekem valamennyien! :)

perla62 2009.09.16. 22:43:52

és megvan a 14-es számhoz a 14 komment is :D véletlen? :D

Emma 2009.09.17. 16:16:49

Kösziköszikösziii! :D Legközelebbi bejegyzésemnek a "Száz" címet adom majd, és várni foglak! ;-) :D
süti beállítások módosítása