emmamama 2009.08.13. 13:21

Fekete humor

Ez a képet kaptam E-mailben az egyik internetes (remélem, mondhatom) barátnõmtõl:

Elõször ledöbbentem, hogy hogy merészel nekem ilyesmit küldözgetni, meg hát nem is úgy ismertem õt, aki ilyesmiket küldözget ugyi, nade elolvastam a kép címét, ami a következõ:

MENNYEZETRE VALÓ TAPÉTA ANYÓSOKNAK...

(Enyimanyós nem kap ilyent! De poénnak nagyon jó...)

Ildi, wazze, nem vagy semmi!

4 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr515974106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2009.08.14. 15:50:16

Reméltem, hogy nem veszed rossz néven ezt a képet. Egy kedves "lökött" szomszédom küldte nekem is. :) Én sem adok ilyet anyósomnak :) Barátnők között szabad a fekete humor, ugye? ;)

emma 2009.08.14. 15:59:05

Naná! :D Ezek szerint neked is jó fej az anyósod. :) ;)

Csillus 2009.08.15. 09:17:41

Én ezt úgy kaptam meg hogy egy kijelölt dohányzóhely plafonján volt. Alatta állt két srác, bagóval a kezében...

emma 2009.08.15. 14:12:19

:-) Na, ez már életszerűbb... Sajnos... :-( Én eddig nem találkoztam ezzel a képpel, azért lepődtem meg rendesen... :D
süti beállítások módosítása