emmamama 2009.08.06. 16:42

Idéz(g)et

Ezt találtam:

A szeretet nem múlhat el - megmarad. Ezért van az, hogy senkit sem lehet megvigasztalni, ha elveszti azt, akit szeret. Minden vigasz erõtlen és hamis. Fõleg az a mondat, hogy "az idõ majd begyógyítja a sebedet". Nem igaz. Ez nem olyan seb, ami gyógyul. A fájdalom érzése idõvel csökkenhet, de a széttépettség érzése megmarad.

Müller Péter

Milyen igaza van. Fõleg, hogy ezt én is tudtam, csak nem bírtam ily szépen megfogalmazni. Dehát Müller Péter, az Müller Péter...

Más.

Megint fáj a fejem. A Quarelin-gyár sztem csak miattam nem ment eddig csõdbe...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr155974116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása