emmamama 2009.07.29. 13:42

Márkus

Most olvastam ki Körmendi János utolsó könyvét. Mármint, amit utoljára megírt. Említi benne Márkus Lászlót is; nagy gyerekkori kedvencem volt, és nagy rejtély mindig számomra. Utánanéztem ma délelõtt a neten, azt írják, AIDS-ben halt meg ; õ volt az elsõ, aki Magyarországon emiatt ment el. Mondjuk én kétlem, még azt is, hogy valóban AIDS-es volt, de olyan mindegy mostmár... Még élhetne, 82 éves lenne, fiatalabb, mint a nagymamám. A gyerekekkel megnéztük a Három nõvér paródiáját a Youtube-on, itt ültek a kölkek az ölemben, hülyére röhögtük magunkat. Én a paródiát nevettem, õk meg azt, hogy én hogy röhögök.  Kár, nagy kár, hogy már csak itt láthatjuk õket. (Na jó, Haumann Pétert a Jóbanrosszban is!  Õ még él, hálaégnek, istenke tartsa meg ebbéli jó szokásában.)

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr145974124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünde 2009.07.30. 20:33:50

Igen én is hallottam egyik rokonomtól, hogy ez volt a betegsége. De ez nem derülhetett ki, mert ez szégyen volt ilyen nagy művésznek. Az én kedvenc filmem tőle a Defekt. Egyszer még fiatalkoromban láttam, utána nagyon sokáig kerestem, mert nem tudtam a címét. Akkoriban ez nagyon félelmetes film volt, pont ezért tetszett nagyon :-).

emma 2009.07.30. 22:14:06

A Defektet nem láttam.... A Játék a kastélyban-ra emlékszem, leadta a tévé, nagyon jó volt. :-) Én ezen az AIDS-en nagyon meglepődtem, most hallottam először...
süti beállítások módosítása